Mijn lijst met blogs

vrijdag 12 april 2019

Loaded Babykaart!

Dag allemaal,

Vandaag willen jullie kennis laten maken met onze Noor & Zo ONLINE workshops. Dit zijn workshops die je ONLINE kunt volgen. Je krijgt geen daadwerkelijke producten opgestuurd, maar je krijgt digitaal les. Een les bestaat uit een Nederlands gesproken filmpje. Deze workshops zijn ontwikkeld voor mensen die graag thuis aan de slag willen.


Vandaag hebben de DT meiden allemaal de workshop "Loaded babykaart" voor jullie gemaakt.

** klik {HIER} om de online workshop te bestellen **

Een loaded Envelope is supergaaf om te maken en te krijgen. Ik heb er een zoet roze flopje van gemaakt.


Ik heb plaatjes gebruikt van de 300/0031 Bella Lulu Knipvel Pocket love!

3000/0031 Bella Lulu Knipvel Pocket Love
Het designpapier 6011/0608 Paper bloc Bride & Groom past mooi bij het knipvel.

6011/0608 Paper Bride & Groom


De 6002/1258 Blauw Frame Vierkant heb ik gestanst en in de envelop gestoken.

6002/1258 Blauw Frame vierkant



Van het designpapier heb ik een waaiertje gemaakt en bevestigd op een kartonnen rietje. 


 Het 2018/2002 Jilliez Papierset A4 Glitterkarton 'Goud' gebruik ik voor goudaccenten te maken.

2018/2002 Jilliez Papierset A4 glitter 3 vel Goud



Langs de kaart plak ik de 6002/1257 Noor! Rand stans Barok. 
Ik heb 4 tags uit designpapier gestanst van de 6002/1175 Scrap stans Labels en Tags.

6002/1257 Noor! randstans barok    6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

Dit was mijn loaded envelope. Je mag nu hoppen naar Thera

Tot de volgende keer.

Liefs










7 opmerkingen:

  1. Schitterend model en een heerlijk zoet gekleurde uitvoering!
    Echt heel gaaf!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, deze is echt loaded. Lekker veel om naar te kijken. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent helemaal los gegaan Monique. Prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige uitvoering van dit model kaart. Dat franje randje vind ik zo gaaf. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is te schattig en te zoet ❤ love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kaart heb je er van gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig dat varkentje. Die valt wel op. Prachtige creatie gemaakt.
    Mooi gebruik gemaakt van de materialen.

    BeantwoordenVerwijderen