Mijn lijst met blogs

donderdag 11 april 2019

Bloghop Noor! Design Collectie Mei

Hallo allemaal,

Heerlijk die vrolijke kleuren van het nieuwe designpapier en de vlinder mallen. Hebben jullie al zin in het voorjaar?

Geen fotobeschrijving beschikbaar.




Dit is mijn voorbeeld geworden.


Voor de basis heb ik gekozen voor een Card Art mal.
De 6011/0572 Paper Bloc Lovely Aquarels hebben mooie vrolijke kleurtjes. Ik heb het kastje aangekleed met het ruitjes patroon.
Achter het designpapier plak ik verbandgaas.
Alle randen heb ik met crackle paint bewerkt. 


De 6002/1257 Blauw border rand heb ik in stukje geknipt en bewerkt met crackle paint. Dit heb ik aan de lucht laten drogen. 
Met Metallic Silver inkt maak ik lichte accenten aan de crackle.
De stukjes plak ik op de deurtjes.


Achter de deurtjes plak ik stukjes chip board, hierdoor komen de deurtjes iets omhoog en krijg je een 3d effect.


De 6003/0093 Vintage Flourishes 'eucalyptus' heb ik een aantal keer uitgestanst en bewerkt met oxide ink spray. Uit het designpapier heb ik de bloemetjes geknipt en tussen de eucalyptus geplakt met nog enkele bloemen erbij. 


Tussen het groen heb ik enkele vlinders geplakt uit de 6002/1302 Little Happiness Vlinders.


Het leuke 6002/1315 Little Happiness duifje heb ik ook een plekje gegeven tussen het groen.
Voor de afwerking spetter ik verdunde witte gesso over de kaart. 

Je mag verder hoppen naar Annette

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 11 april t/m 13 april langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Tot de volgende keer.

Liefs



17 opmerkingen:

  1. Mooie inspiratie met de nieuwe release!
    Wat een prachtig nostalgisch kastje. Superleuk creatief gebruik van de bordermal! Mooie bloementoef,...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die is leuk! Enkel wachtte ik op wat er achter de deurtjes zat, hahaha (kind in mij was nieuwsgierig).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart met die deurtjes. Mooie met de 'deurknoopjes' en het crackelé effect! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig. Leuk dat je het kastje van DDD hebt gebruikt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die bloemen 😍 ze zijn echt heel gaaf.
    En die deurtjes zijn ook al zo'n leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk idee zeg, lijkt net een soort van oud kastje. En vooral met al die prachtige kleuren bloemen, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat is dit een bjoetie van een kaart Monique,gaaf met die deurtjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg super leuk idee met die deurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het lijkt wel brocante..zo mooi, echt weer eens wat anders Monique, mooi gedaan hoor!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een hele mooie creatie, ik had er eigenlijk niet zo'n idee van wat ik met die mal moest, nu toch geïnspireerd door deze kaart. Heel mooi!! Gr. Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een juweeltje! Zoveel op te zien!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw zeg, wat ontzettend gaaf gedaan!!!
    Schitterend!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. genial et inspirante
    je ferai bien ma curieuse pour découvrir ce qu il y a derrriere la porte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik moest heel goed kijken hoe je dit hebt gemaakt. Wat super mooie uitstraling. Oud lijkend geheel. Ik vind het geweldig dat crackle erop. prachtige creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart zeg 😍 romantisch en elegant ❤

    BeantwoordenVerwijderen