Mijn lijst met blogs

maandag 8 april 2019

Get Wel Soon!

Hallo allemaal,

Al een tijdje wilde ik van deze 6002/1235 Summer Lovin 'Dalhia' een zonnebloem willen maken. 
Ik heb de bloem gecombineerd met een Mixed Media achtergrond. 


De achtergrond is gemaakt met Oxide inktspray. 6410/0468 Stempel 'Script' 

Op de 6002/0833 Mixed Up Mask Stencil 'Baksteen' spray ik inkt. Dit druk ik iets op mijn achtergrond, zo krijg ik een ander effect.
De 6002/0835 Mixed Up Stencil 'Honinggraat' leg ik op mijn achtergrond en spray hier de inkt overheen.

Deze 6002/0877 Scrap Poly-besa Lettering, heb ik eens gebruikt met structuurpasta. 


De 6002/1235 Summer Lovin 'Dalhia, heb ik beïnkt en er een zonnebloem van gemaakt.
In het hart van de bloem heb ik zwarte en witte stipjes getekend.
Het hart van de bloem vouw ik om en plak in de vouw de bloemblaadjes. Zo krijg ik een halve bloem.


Achter de Bloem heb ik de 6002/1198 Blauw Frame 'Swirls' gemat.


Met verdunde witte gesso, spetter ik over mijn kaart heen. 
De kaart afgemaakt met een bijtje en enkele Dew Drops.

Dit was mijn kaartje. Tot de volgende keer.


Liefs




2 opmerkingen: