Mijn lijst met blogs

maandag 14 oktober 2019

Kaart Challenge Oktober!

Hallo allemaal,

Elke maand is er bij Noor! Design een Challenge.
 Deze keer heeft Corry dit supertoffe model uitgewerkt. Als je nog mee wilt doen, kun je de challenge hier terugvinden.
Hieronder vind je mijn uitwerking van deze Challenge.


Op de voorkant van dit kleine boekje zit de 6002/1143 Silent Night Let it Snow!


Voor dit model ben ik aan de slag gegaan met het prachtige 6011/0626 Paper Bloc 'Dear Santa'! 


Het boekje kun je met het lintje vastzetten, zo staat het modelletje mooi open.

Voor het boekje heb ik ook het bijpassende 6011/0418 Labelvellen 'Dear Santa' gebruikt!

In deze set 6011/0418 Labelvellen 'Dear Santa' zit ook een leuk knipvel. Ik heb hiervoor meerdere plaatjes gebruikt. 

De ronde basismallen zijn gebuikt uit de 6002/1141 Blauw Kantmal.


Dit was mijn uitwerking van de challenge.

tot de volgende keer!



Liefs 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten