Mijn lijst met blogs

donderdag 17 oktober 2019

Bloghop Noor! Design Collectie November!

Hallo Allemaal,

Iedereen is druk met kerst en winter kaarten maar tussendoor is het natuurlijk leuk om ook herfst kaarten of andere kaarten te maken. Hier voor is onze nieuwe Noor! Design collectie weer erg geschikt!


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ik ben aan de slag gegaan met de schattige Harley en heb dit gecombineerd met de nieuwe stempelset 'Hello'!

Voor de achtergrond stempel ik met Versamark inkt, een blad uit de set 6004/0023 Crafty Cocktail 'Bladeren'!
Hiervoor strooi ik embossingpoeder en verhit dit met de heattool.

Met 3 kleuren Lindy's inkt spray, maak ik deze achtergrond.
 Ik spray inkt op mijn kliedermat en met een cellofaan kaartenzakje breng ik de inkt aan over mijn achtergrond. Door te drogen met de heattool en opnieuw te beïnkten, krijg ik dit effect.
Met waterspetters maak ik een druppeleffect over mijn achtergrond.

6004/0023 Crafty Cocktail Bladeren


Geweldig vind ik deze 6410/0497 Stempels 'Hello'!

De hartjes en de tekstballon op cardstock gestempeld en uitgeknipt.
De witte spetters op de hartjes geven een superleuk effect.

6410/0497 Stempels  Hello

Is Harley niet stekelig LIEFFFF!

 6002/1395 Mon Ami Harley!

Harley is uit aquarelpapier gestanst en met inkt op kleur gebracht.
Over Harley spuit ik Glitterspray, helaas niet goed te zien op de foto.
 Met een acrylmarker maak ik witte accenten. 

6002/1395 Mon Ami Harley


De kaart is verder afgewerkt met sequins, stras-steentjes en strikjes.

Je bent nu aan het einde van mijn blogbericht. Je kunt nu gezellig naar de creatie van 

Tot de volgende keer.

Liefs 


17 opmerkingen:

  1. ik ben helemaal verliefd op harley en de blad stempels maakt het net ff af. mooi kaartje gewoorden zo en leuk hoe je die spetters hebt gedaan ga ik ook proberen. bedankt voor deze inspiratie. gr iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk met Harley en de achtergrond heb je prachtig gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met Harley!Ik vind de egel echt geweldig!Mooi op kleur gebracht en heel leuk met de witte spetters.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, met een mooie kleurige achtergrond !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan helaas niet verder hoppen, waar kan dat aan liggen ????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk herfstkaartje met de egel.
    Mooie achtergrond.
    En hele mooie nieuwe hobby spulletjes zijn er toch weer uitgekomen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!! En de achtergrond is zo mooi!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super mooie schattige kaart.harly is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous. Love the background, the very cute hearts and the adorable hedgehog. Love it. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supergaaf kaartje!! En wat zijn die stempeltjes leuk!!! En Harvey ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een snoezig kaartje. Wat is die Harley leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje en Harley heb je echt supermooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke mixed media kaart! Mooi met de hartjes en grappige egel! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen