Mijn lijst met blogs

maandag 12 augustus 2019

Bloghop Stempelset 'Kerst'!

Dag allemaal,

Er is nieuwe stempelset uitgekomen bij Bella Lulu. Een leuke kerst set met teksten. Geweldig toch?

** klik {HIER} om de Bella Lulu stempelset te bestellen **

3002/0109 Bella Lulu Clear Stamp December


De achtergrond is met inkt bewerkt. 
Eroverheen spetter ik water met een spetterkwast. 
Hier overheen spray ik distress oxide spray over de
470.715.014 Mask Art A5 Stars!

470.715.014 Mask Art A5 Stars


Over de achtergrond stempel ik de kleine sterretjes uit de nieuwe stempelset.


Met een Goodbye Static ga ik over mijn inkt achtergrond. Zo plakt de embossingpoeder niet over je hele kaart. 
 De 25 en 26 stempel ik willekeurig over de kerstboom
 en strooi er embossingpoeder overheen. 


De 6002/1177 Noor! Design Pearl Ribbon in een passend stukje geknipt en op de kerstboom geplakt. 
Over de Ribbon, Nuvo Pearl Drops gedaan.


6002/1177 Noor! Design Stans Pearl Ribbon


De tekst met embossingpoeder op zwart Cardstock gestempeld.


Verder heb ik de 6410/0488 Stempel Grote Naaldbomen en de 
 6410/0489 Stempel Kleine Naaldbomen stempel gebruikt.

6410/0489 Stempel Kleine naaldboom     6410/0488 Stempel Grote naaldboom

Nog enkele spetters gemaakt met Mica Mist Spray en verdunde acryl verf.

Dit was mijn voorbeeldkaartje. 

Je kunt nu verder hoppen naar 


Tot de volgende keer.


Liefs










6002/1177 Noor! Design Stans Pearl Ribbon    6410/0488 Stempel Grote naaldboom     6410/0489 Stempel Kleine naaldboom


470.715.014 Mask Art A5 Stars      601N Nuvo embossing powder glitter classic silver


602N Nuvo embossing powder glacier white   15TDD36425 Tim Holtz distress paint picket fence
VM-01 VersaMark Watermark Stempelinkt676N Nuvo crystal drops pale gold

574N  Tonic Studios Nuvo mica mist 80ml fresh pearGBS Goodbye Static! Anti-Static Pad

15 opmerkingen:

  1. Wow! superleuke kaart geworden .......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooie kerstkaart.
    Mooie details.
    En hele mooie tekststempels heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke ideeën doe ik weer op zo, leuk die kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige achtergrond heb je gemaakt!
    De kaart zelf is ook super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig jou mooi bewerkte kaart...zo heb je altijd een originele kaart..het groen vind ik ook mooi..lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke techniek om kerstkaarten mee te maken. Deze kaart is superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart zo met die bomen er ook in gestempeld... Mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, leuk om eens deze techniek toegepast te zien. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart...zelf kan ik deze techniek niet, maar ik vind het geweldig om te zien hoe mooi het is..echt schitterend...ga er weer vandoor..op naar de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, deze knalt ook echt helemaal van het schermpje af met al dat groen! Toffe kaart!

    BeantwoordenVerwijderen