Mijn lijst met blogs

donderdag 15 augustus 2019

Bloghop Noor! design September!

Na leuke kerst artikelen zijn we nu toe aan iets anders. Zoals nieuwe bloemen, borders en Mon Ami Lama Merry. Er is ook een nieuwe vrolijke set SCR@P papier.




Mijn sneakje!



De basis is een Card Art Mal. Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met het 6011/0629 Scrap Design paper Wild Flowers!

Het plaatje komt ook uit de Wild Flowers set!

6011/0629 SCR@P Design Paper Wild Flowers


De hoekjes van de blauwe mal Valerie heb ik achter de grote blauwe mal geplakt. 


De prachtige 6002/1284 Vintage Border 'May' achter het ribbel karton geplakt!

6002/1284 Vintage Border May


De  mooie 6002/1374 Blauw mal 'Valerie' op wit cardstock gemat. 
Met een potlood langs de rand van de mal opgetekend en rondom uitgeknipt.


6002/1374 Blauw Valerie


De 6002/1314 Floral Flourishes Charlotte is met inkt bewerkt en er een bloemetje opgeplakt!


6002/1314 Floral Flourishes Charlotte


De vlinders uit het designpapier heb ik uitgeknipt en op de kaart geplakt.



Dit was mijn voorbeeld met de prachtige nieuwe collectie!

Je kunt nu verder hoppen naar Corry.



Tot de volgende keer.

Liefs 








26 opmerkingen:

  1. WOW!Eén woord: GEWELDIG. Deze papierset is zo mooi, heb hem gelijk besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER!! wat een mooie kaart, die bloemenstans is supertof, net zoals de randen en de blauwe stanzen ............ wat eigenlijk niet, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, wat zijn die nieuwe stansen mooi met de stikrandjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met mooie mallen en papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergave kaart heb je met deze mooie knutselspulletjes gemaakt Monique....

    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie creatie, en wat zijn er veel mooie details te zien!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi en prachtige kleuren!

    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Mooie bloemen en mooie kleuren!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow zo mooi. En die kleur in je bloemetjes 💖. gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW ook al zó schitterend en die kleuren...daar hou ik van...de nieuwe mallen zijn wéér prachtig...ik hop gauw door naar corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een schitterende kaart .
    Zo mooie bloemen heb je gebruikt . Het papier is zo gaaf .
    Een top kaart met de nieuwe hobbyspulletjes .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook al zo'n mooie kaart Monique! En de bloemetjes vindt ik ook heel leuk!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Monique, wat heb je de nieuwe mallen super gaaf verwerkt op deze kaart. Ik ben helemaal verliefd 💕💕 op het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook al zo mooi! Die bloemen gaan zeker op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart heb je met de mooie wild flowers set gemaakt. De nieuwe bloemen en blauwe mal heb je er ook mooi op verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, met dit slechte weer nog een beetje zomer op je blog.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart en wat zijn de nieuwe bloemetjes weer leuk.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi. Luv valerie en charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De nieuw collectie is echt super. De kaart vind ik prachtig, vooral de mooie kleurcombinatie. Ik ben weg van de border May en de nieuwe bloemen stans. Staan al op mijn lijstje om mee te nemen. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk met die mooie bloemetjes! En die rand is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het is een mooie kaart geworden wat een verschillende ideeën komen voort uit zo'n set

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart is dit. Het scrappapier is echt geweldig en dan die mooie mallen erbij. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooi! Prachtig hoe je alles gecombineerd hebt
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie zoveel mooie kaarten. Wat fijn dat jullie die met ons delen

    BeantwoordenVerwijderen