Mijn lijst met blogs

maandag 13 mei 2019

Bloghop Vlinder!

Dag allemaal,

Ben jij ook zo dol op vlinders als het designteam van Noor & Zo? De meiden gebruiken zo graag vlinders op al hun  projecten. Dus heeft Jolanda weer een te gek nieuwe Bella Lulu vlinder vel voor jullie gemaakt.

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **

3000/0032 Bella Lulu Knipvel Vlinders
3000/0032 Bella Lulu Knipvel Vlinders.


Wat zijn ze mooi, deze Vlinders van Bella Lulu.


De basis van de kaart is aquarel papier. Ideaal voor bv. inkt en inktsprays. Op het papier heb ik distress oxide gebruikt.
Hieroverheen maakt ik water spetters, dit dep ik droog. 

Met een glitterpasta breng ik structuur aan met een Dutch doobadoo Mask.

2911-3003 Florence  Aquarelpapier smooth A4 100pcs
 TSO 64794 Distress Oxide SPRAY - Picked RaspberryTSO 64831 Distress Oxide SPRAY - Wilted Violet

TSO 64732 Distress Oxide SPRAY - Faded Jeans  TSO 64725 Distress Oxide SPRAY - Cracked Pistachio


470.715.136 Mask Art A5  Grunge     


De 6002/1257 Noor! Design randstans 'Barok' heb ik gestanst en beïnkt met Versamark. Hier overheen strooi ik Embossingpoeder. Deze poeder heeft een glittertje erin. Helaas niet goed te zien op de foto. 

De ronde malletjes die bij deze prachtige 6002/1141 Blauw Kantrand 'Cirkel' zitten, zijn echt basis. Mooi meegenomen bij deze mooie stans. Deze geel gemaakte cirkel is bewerkt met inkt en achter de bloemen gestoken, dit steekt mooi af.


6002/1257 Noor! randstans barok     10212 Aladine Embossing Powder Orchid6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel



Onder de bloementoef steek ik deze mooie 6003/0093 Vintage Flourishes 'Eucalyptus'

De 6002/1026 Autumn 'klimop' heb ik wit gelaten en achter de Eucalyptus geplakt.

6003/0093 Vintage Flourishes Eucalyptus     6002/1026 Autumn Klimop

De kaart afgemaakt met verdunde zwarte en witte gesso.

Dit was mijn voorbeeld met het vlinder knipvel, je mag nu verder hoppen naar 
Thera

Tot de volgende keer.

Klik op de afbeelding om naar de webshop te gaan. 

Liefs

Monique Heinen




5 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart en de vlinders zijn heel mooi! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Monique. Ik ben ook groot fan van de oxide sprays. Heerlijk dat geklieder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb net enkele oxidesprays aangekocht omdat ik me ook is ga wagen aan zulke kaarten. Dankjewel voor dit prachtige voorbeeld !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Monique!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Monique en vlinders heb je nooit genoeg vind ik. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen