Mijn lijst met blogs

donderdag 16 mei 2019

Bloghop Collectie Juni!

Hallo Allemaal,

Wauw, wat is dit een supergave collectie deze maand! Ik ben aan de slag gegaan met het Designpapier Summer Vibes. Natuurlijk mag Mon Ami Ella niet ontbreken op deze zomerse kaart.
  



Voor de kaart heb ik het 6011/0612 Scrap Design papier Summer Vibes
gebruikt. 

6011/0612 SCR@P Design Paper Summer Vibes

De 6002/1290 Summer Vibes Stansmal bouw je op in laagjes. De bloem/bladeren zijn met inkt spray bewerkt.

 Het zonnebrilletje is gemaakt met de 6002/1318 Noor! Design Border Gentlemen.   

6002/1290 Summer Vibes stansmal Flower       6002/1318 Noor! Design  Border True Gentleman


Wat een beauty is 6002/1255 Mon Ami Flamingo 'Ella'. 
Ella is met inkt bewerkt.

6002/1255 Mon Ami Flamingo Ella
Het hapje uit de meloen is gemaakt met een 6002/0199 wolkje.

6002/0199 Wolken (3st)

Dit was mijn voorbeeldkaart met de Juni Collectie, tot de volgende keer.

Je kunt verder hoppen naar






16 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk zomers kaartje, zoveel moois op te zien. Tof kleurrijk dessinpapier, die blaadjes vind ik zo elegant, en de flamingo doet verlangen naar een zalige vakantie in de Camargue.. toffe inspiratie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk kaartje,grappig al die ijsjes op de achtergrond , hopen dat het een zomer wordt met veel ijsjes en cocktails, Die jij hebt gemaakt ziet er wel erg lekker uit.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart met Ella! Groaetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er is een hoop leuks te zien en ook leuk om te zien dat je bepaalde delen van een mal hebt gebruikt. Prachtige kaart.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lekker zomers kaartje!
    De prachtige summer vibes stans en nog ami Ella gecombineerd met dat vrolijke papier staat garant voor een leuk resultaat.
    Leuk bedacht om de wolkjes op die manier te gebruiken.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt een zonnig kaartje met die felle kleuren.ella is erg mooi geworden.gr,alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke zomerse kaart, de flamingo is ook heel leuk. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik had even nodig om de zonnebril terug te vinden ( goed gevonden van je)....erg leuke uitwerking....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart! Ik ben echt dol op deze heerlijke kleuren. Leuk gedaan.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige zomerse creatie. Heel mooi samengesteld. Vrolijk ik hou ervan. Leuke inspiratie. Ik hop snel verder.... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan! Mooie uitbundige kleurtjes ook!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu krijg je toch zin in de zomer bij het zien van deze leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De collectie van deze maand is idd erg gaaf. Ik vind jou kaartje super leuk geworden. Vooral het verwerken van DDBD mallen op rechthoekige of vierkante kaaren is zo leuk om te doen. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Wat een mooie kaart Monique! En het citroen schijfje...hoe leuk verzonnen!
    Met deze kaart wordt het toch tijd dat het zonnetje gaat schijnen niet...
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen