Mijn lijst met blogs

donderdag 14 maart 2019

Bloghop Noor! Design April!

Hallo allemaal,

Zijn jullie al in de paas/voorjaarsstemming? Wij wel hoor en we nemen jullie lekker mee in deze flow met onze nieuwe collectie en bloghop!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ben natuurlijk een blij ei met deze supergave Collectie. Ik heb er deze kaart mee gemaakt met Mon Ami 'Fiona' in de hoofdrol.


Voor de kaart heb ik  het nieuwe designpapier 6011/0613 Easter gebruikt.
De tekst Happy Easter heb ik met 3 kleuren inkt bewerkt. 


Het ei van de 6002/1278 Happy Easter heb ik bij deze kaart zonder kant randje gebruikt. Voor de strik heb ik nog een randje uitgesneden.
Alle onderdelen zijn beïnkt. 


Zoals jullie weten ben ik dol op de Mon Ami's. Door ze te beïnkten krijgen ze een levendiger effect. Het voordeel hierin vind ik dat je alleen aquarelpapier hoeft te stansen en je Mon Ami tot leven wekken in een leuk kleurtje, passend bij je kaart.
 6002/1303 Mon Ami Fiona is ook weer een super toffe aanvulling bij de Mon Ami Collectie.


Deze 6002/1178 Noor! Design Grasrand is ook weer een supergave mal. Echt basis. ;)

De leuke Bloemetjes uit de 6002/0774 Little Happiness passen superleuk bij het gras. Heb er een klein druppeltje Nuvo Drop opgedaan. 


Leuke tip vind ik zelf, duik eens tussen je Mon Ami Collectie. En geef je Mon Ami eens een andere draai. 
Dit kuiken kreeg de konijnen oortjes van Mon Ami Roger Konijn. 

De 6002/0979 Mixed Up Stansmal Honinggraat mal is gestanst en met zilver embossingpoeder verhit. Zo lijkt het net kippengaas. 

De eitjes behorend bij de 6002/1278 Happy Easter heb ik beïnkt en tussen het gras verstopt.

Dit was mijn Vrolijk paaskaartje. 

Ik krijg gelijk zin in het voorjaar. Helaas denkt het weer er nog niet zo over.

Hoop weer tot de volgende keer. 

Veel plezier met verder hoppen naar Annette

Liefs 






16 opmerkingen:

  1. Heel schattig is het kuikentje Fiona!
    Mooi kaartje Monique..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattige kaart en geweldig met Fiona! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje Monique, gaaf idee een kuikentje met konijnenoortjes.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WoW kei mooi en dank je wel voor de tips

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig dat kuiken met die oortjes. Top ideetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schat van een kaart, ook heel vrolijk, mooi gedaan Monique!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattig en vrolijk paaskaartje heb je gemaakt. De nieuwe paas Noortjes zijn ook wel onwijs gaaf. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super schattig kaartje Monique. En dan dat kuikentje met die konijnenoren. Helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker vrolijk paaskaartje!! Lieve kuikentjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje! En Fiona is echt zo'n schatje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooohhh…. wat een schattige paaskaartje! Hier word je gelijk heel vrolijk van.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk met die gaasstans in metallic papier! Mooie lieve kleine bloempjes ook ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg gaaf gewerkt! En met zoveel technieken en verrassende elementen!
    Echt een top creatie😍

    BeantwoordenVerwijderen