Mijn lijst met blogs

maandag 11 maart 2019

Bloghop Bella Lulu 'Baby"!

Dag allemaal,

Altijd leuk om te maken baby kaarten zowel voor jongens als voor meisjes. Bij Bella Lulu hebben we daar een leuke Baby vel voor.

** klik {HIER} om dit knipvel te bestellen **

3000/0002 Bella Lulu Knipvel baby

Ik heb een Mixed Media tag kaartje gemaakt met dit leuke knipvel.


Met structuurpasta maak ik een achtergrond met de 6002/0862 Scrap Stencil 'Grunge'. 
6002/0862 Scr@p stencil - Grunge


Ik heb gekozen voor het het uilen Baby-tje.  


Ik heb verschillende pijlen gestanst uit de 6002/0914 ScrapStans kit 'Beautiful' en bewerkt met inkt. 


6002/0914 SCR@P Stans kit Beautiful



Voor de tekst 'Owl' heb ik de losse letters van de 6002/1211 One of a Kind 'Ballonnen' gebruikt.  

6002/1211 One of a Kind Ballonnen

15DYC33882 Dylusions ink spray lemon zest    15TDD36517 Tim Holtz distress paint walnut stain

SN-IP-MIM-GOLD Spectrum Noir Inktkussen - Midas Metallic - Goud


Je mag nu door hoppen naar 


Tot de volgende 
keer. 

liefs



11 opmerkingen:

  1. Mooi stoer babylabel,bedankt voor de duidelijke uitleg,weer nieuwe ideeën opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat jullie allemaal verschillende technieken hebven gebruikt. Mooie kleuren. Erg lief, stoer kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chapeau! Zelf je achtergrond maken is zo gaaf. Mooie kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat en suoet gave tag.😍😍 Leuk om te zien zo die combi met het knipvel Baby in mixed media. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo die is gaaf!!! En stoer! En wat een mooi geheel😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend gaaf!! Ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf gemaakt met de structuur pasta en de tekst Owl bij het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen