Mijn lijst met blogs

donderdag 15 november 2018

Noor! Design Bloghop December!

Hallo allemaal,

Hoe gaaf is dat nieuwe Nederlandse tekst stempels! En ze hebben de leuke prijs van 3,50 per stuk dus daar zijn we erg trots op. Daarnaast is er ook weer een toffe set designpapier met bijpassende plaatjes en labels.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

 Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Dit is mijn inspiratie voorbeeld geworden.


Ik heb een Dutch Art Card gebruikt. Hier heb ik een Telefoonhoesje omheen gemaakt. Voor dit kaartje heb ik het nieuwe Designpapier 6011/0595 Paper Bloc 'At the Zoo' gebruikt. 


Voor het hoesje heb ik Cardstock uitgesneden van 20 x 16 cm. En gerild op 10 cm.
Het designpapier is 2x uitgesneden van 9.5 x 15.5 cm.

Snij een strookje van 3 x 6 cm. En een strookje van 2.5 x 5.5 cm.
Plak deze op elkaar. En bevestig aan de achterkant van het Cardstock. Plak hier overheen op de achterkant het uitgesneden designpapier.

Snij 2 kaartjes uit van 11 x 9 cm en een van 13x9 cm. Plak hier achter dubbelzijdige tape zijdes en zet deze op de linkerkant vast.
Ik heb de streepjes gedoodled met een witte pen voor een stik randje. 

Om het strookje vast te zetten heb een ik klein rondje klittenband gebruikt. Was helaas niet in het bezit van een magneetje.


De 6002/1177 Stans Pearl Ribbon heb ik uit goud glitterkarton gestanst.


Bij de 6011/0413 Labelvellen Át the Zoo' zit een leuk knipvel met o.a. deze Zebra. Ik heb de Zebra rondom uitgeknipt en op de kaart geplakt. Ik heb hiervoor 3D kit gebruikt.


De kusjes uit de Stempel 6410/0470 - Smak! heb ik met rode embossingpoeder verhit en uitgeknipt. Deze hier en daar met 3D kit op de kaart geplakt. 


De stempel van de 6416/0471 Little Happiness 'Spreek je Hoera in na de Hiep'  heb ik op het ballonnetje gestempeld. Het randje met doodle streepjes opgetekend. 


Ik heb een kaartje uit de collectie 60011/0413 Labelvellen 'At the Zoo' gebruik.
Het andere kaartje heb ik uitgesneden uit het Designpapier. 
Dit kan ik gebruiken om er een leuke verjaardagswens op te schrijven.
Ook leuk om er een Cadeaubon of geld in te stoppen.

Dit was mijn kaartje voor de hop.

Je mag nu doorhoppen naar 

Tot de volgende keer.

Liefs 

Monique 




15 opmerkingen:

  1. Wat een super idee, echt heel leuk. Ga ik zeker proberen keertje na te maken. Heel origineel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk idee weer, zo'n hoesje, en die plaatjes van de zoo zijn echt superleuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Wat een super cool idee! Het wordt al eerder gezegd maar inderdaad zeker met deze tekst had het niet passender kunnen zijn 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk idee, dit spreekt jong en oud aan! Ik ga het zeker ook edns proberen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk idee, dank voor de beschrijving! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergaaf, origineel kaartje heb jij gemaakt zeg!!!!! Dit is echt weer eens echt iets nieuws. Sorry maar deze ga ik snel eens na-apen. Zal je naam erbij vermelden :)
    Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk bedacht dit telefoonhoesje.....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig idee! Die ga ik zeker uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supervet gedaan!! Ook leuk om geld in te doen bij een verjaardag ;) !! Ik ga hem zeker een keer proberen!! Echt super tof!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. J. Van der Molen ( als digidino weet ik nog niet mn profiel te wijzigen):
    Wat een leuk idee om een hoesje om de ddbd mal te maken, want zo is het ech5 af! Ik denk dat ik je ga na- apen ( als je het niet erg vind), want het is een leuke sint surprise voor iemand die een cadeaubon wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het nieuwe designpapier en de labelvellen At the Zoo echt onwijs gaaf. De stans van de parelrand is echt super. Ook de Nl stempels vind ik erg leuk. Wat een super mooie kaartje 😍😍 het je er van gemaakt. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een onwijs leuk idee om een telefoon met hoesje te maken. Super mooi geworden. Heel leuk papier is het ook om linderkaarteb mee te maken. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen