Mijn lijst met blogs

maandag 12 november 2018

Bloghop Christmas Party!

Dag allemaal,

Voor winter kaarten is het nu helemaal de tijd. We zijn druk met kerst en ook de winter artikelen komen dan voor de dag.

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **

3000/0023 Bella Lulu Knipvel Christmas Party

Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design Joy to the World papier dat je hieronder ziet.
** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **

6011/0561 Paper bloc Joy to the World



Dit is mijn voorbeeld geworden met het leuke Knipvel Christmas Party.


Als basis heb ik de 470.713.694 Dutch Art Coffee Mug gebruikt.
Ik heb de Mug dubbel overgenomen op Cardstock. Ik ril er een vouwlijn in. Zo krijg je een staand kaartje.

Ik neem het patroon nogmaals over op Designpapier.
Voor de deksel van de beker heb ik  de buitenste lijnen aangehouden. Hiervoor heb ik glitterkarton gebruikt. 
Ik knip een stukje van een rietjes af en druk een zijde plat. Dit zet ik met een nietmachine vast op het designapapier. 
Nu plak ik het desinpapier over het Cardstock.
Met 3D kit zet ik de deksel vast over het rietje.


De labels & tags zijn ook prima te gebruiken uit gewoon kraft of ribbel karton. Ik heb de ster van de 6002/1175 Scr@p Labels & Tags gebruikt en hierop uit glitterkarton een 6002/1120 Ice Christals geplakt.
Door een gaatje in de ster te maken,heb ik er een hangertje van gemaakt.


 Deze leuke tekst komt uit de Nederlandse Bella Lulu Stempelset 'Kerst'
Deze heb ik gestempeld op een label van 6002/1175 Scr@p
Labels & Tags. 


Het rendiertje uit het leuke knipvel heb ik rondom uitgeknipt.


De kaart afgemaakt met een leuk bloementoefje bij het rietje.
Hierbij heb ik de 6002/0769 Happy Holidays Dennentakken bij gebruikt.

Je mag nu doorhoppen naar 


Tot de volgende keer.

Liefs 






470.713.694 Dutch Card Art Coffee mug

3002/0105 Bella Lulu Clear Stamp Kerst

6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en hulst6002/1120 Silent Night Ice Cristals



6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

10 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk gedaan met de koffiemug van DDD. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke koffie kaart zeg. Je krijgt er gelijk zin in

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje!! Ook leuk voor bij een kadootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique, echt heel gaaf. Die ga ik ook maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gezellig om hier de koffie uit te drinken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze echt super! Door dit kaartje heb ik de DD mal gekocht :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht toen ik de cup kaart voor het eerst zag, wat moet je daar nu mee!
    Moet zeggen ik ben er helemaal weg van, hoe meer ik er van zie.
    Deze is ook erg leuk aangekleed!
    Mooie kleuren en details.
    Bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen