Mijn lijst met blogs

dinsdag 16 oktober 2018

Happy Birthday!


Hallo Allemaal,

Vieze vingers, ik ben er niet vies van!! 
Heerlijk om te kliederen met inkt. 
Vandaag dit kaartje met deze schattige Mon Ami Hanna!


Ik heb de nieuwe Jilliez 2018/0015 Mask stencil gebruikt.

 De nieuwe inkten van Spectrum Noir Harmony Inkt zijn supergaaf.

Met een blendertool beïnk ik over de stencil. Met een zwarte pen  teken ik rondom een zwart randje. Daarna haal ik de stencil van het papier af. Ik spetter er water overheen en droog dit met de heattool. Ik knip de vierkantjes en rechthoek uit. De randen beïnk ik daarna nog eens met zwart. Zo krijg je een mooie zwarte rand.

Er is al een aardige collectie van Mon Ami. Deze schattige 6002/1039 Hanna blijft een van mijn favorieten. Ik heb Hanna uit gestanst alle onderdelen beïnkt met grijze inkt. Ik plak de gezichtjes in de kleine vierkantjes en knip langs de rand het gezichtje af. Ik heb er eens wiebel oogjes opgeplakt. 
Ik plak de uitgeknipte kantjes op kraftpapier met 3D kit.


Door onderdelen te gebruiken van andere mallen krijgt deze Hanna weer een heel ander uiterlijk. Ik heb hiervoor het mondje en strikje van 6002/1089 Isabella Ballerina gebruikt. 


Dit was mijn kaartje voor vandaag. 
Veel Fröbel plezier en tot de volgende keer.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2018/0015 Jilliez Mask Stencil


6002/1039 Mon Ami Hanna         6002/1089 Friendz Isabella


114981/1531 Schut Drawing Paper A4





SN-IP-HWR-FU CH Harmony Water Reactive (Fuchsia)SN-IP-HWR-PPUD Harmony Water Reactive Plum Pudding


SN-IP-HWR-SNIG Harmony Water Reactive Silent Night


Geen opmerkingen:

Een reactie posten