Mijn lijst met blogs

donderdag 18 oktober 2018

Bloghop Noor! Design Collectie November!

Hallo allemaal,

Daar is de nieuwe Noor! collectie en wat zijn het weer gave artikelen!

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

 Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Dit is mijn voorbeeldkaartje met de prachtige nieuwe materialen.


Ik heb een drieluikkaart gemaakt met de 6002/1200 Blauw Frame Swirl.

 De kleurtjes van deze 6011/0592 paper bloc Wintertime zijn prachtig.


Bij de bloemen heb ik de 6002/1048 Poinsetti uit het designpapier gestanst.


De 6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en Hulst en de 6003/0090 Vintage Flourishes Besjes heb ik tussen de bloementoef gestoken.


De Gnome is ingekleurd met A'quarelle Sennelier.


De 6002/1144 Silent Night Kerstbomen heb ik bewerkt met gesso.


De 6002/1197 Blauw Border met Swirls


De 6002/1019 Hertjes heb ik met bruine inkt bewerkt en voorzien van accenten met een witte pen.


De 6002/1085 Silent Night ijspegels zijn uit gestanst uit glitterpapier.
Ik heb ze in stukjes geknipt. 

Dit was mijn voorbeeldkaartje met deze prachtige materialen.

Je mag nu hoppen naar 

Tot de volgende keer.

Liefs Monique





16 opmerkingen:

  1. Oh amazing!!!! I love the winter scent that transmits this card!!
    I jump to Annette!
    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat is dit een prachtige kaart geworden!!! Ontzettend gaaf gedaan Monique!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig 3luikje Monique,gaaf voorbeeld...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi gemaakt. wat een mooie snijmallen.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die krul stans vierkant is echt gaaf en wat een mooi ornament diegje bovenop ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi , Mooi die kleuren die je hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een super gave kerstkaart.😍😍 Hele mooie kleurcombi. De nieuwe collectie is ook weer super gaaf. Het Designpapier Winter Time vind ik op deze manier gebruikt wel erg gaaf. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo verliefd op dit papier...... Een super gaaf en gezellige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart ook weer zulk mooi papier van noor en de randmal ook weer zo'n topper

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig drieluik met mooi papier!

    Liefs, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch! Wat ziet dit er prachtig uit. Dank je wel voor de inspiratie en de mooie detailfoto's.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen