Mijn lijst met blogs

donderdag 16 augustus 2018

Bloghop Noor! Design September Collectie!


Hallo allemaal,

Hebben jullie een leuke vakantie gehad of hebben jullie het nog tegoed? De Noor! meisjes zijn ondanks de vakantie lekker aan de slag gegaan met de nieuwe collectie.



 Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden.

Dit is mijn inspiratiekaartje geworden.


Als basis heb ik een Dutch Art mal gebruikt. 

Het designpapier 6011/0571 Holly Jolly vind ik echt prachtig,deze gemat op de kerstballen.


 Deze 6002/1146 Moni Ami Fox heb ik met 2 kleuren oxide inkt bewerkt.(Spiced Marmalade en Vintage Photo). Met een blendertool dep ik de randen. De witte delen licht met grijze inkt.
Met een witte pen maak ik accenten. 


De 6002/1144 Silent Night Kerstboom is zo gaaf. Met verdunde gesso en een waaierkwast, maak ik  sneeuw op de bomen.


Deze Doily heb ik gemat op designpapier. Ik plak een leuke sneeuwvlok uit de 6002/1120 Silent Night Ice Christals op de doily. 


Dit was mijn voorbeeldkaartje.

Je mag nu doorhoppen naar

Liefs Monique


24 opmerkingen:

  1. Wow, superleuk, die vosjes zijn ook zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig de vosjes verwerkt op de kerstballen!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig kaartje met die vosjes, die moet je toch ook gewoon hebben;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow schitterende kaart Monique gaaf model.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De volgende keer ga ik zeker deze kerstballen halen. Je kunt er zo'n leuke dingen mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh......... hier zijn de prachtige vosjes!! Geen live??? Mmmm, toch nog eens nadenken :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi gedaan die vosjes en die bomen zijn echt weer te leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf zo met diverse manieren van kleur geven aan de elementen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart ,mooie kleur die vosjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook een hele mooie creatie, prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O die vosjes en die bomen
    Mijn verlanglijstje groeit heel hard!
    Supergave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die spetters op kerstbomen. Super idee. Ook deze is weer er mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart, krijg ook zin om te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi gemaakt. Leuk hoe je de vosjes hebt gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een schitterende 😍😍 kaart. De kerstballen en het vosje zijn echt te gek. Ook de kleur combinatie is erg mooi. Groetjes Monica 💞🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke sfeervolle kaart
    Ik heb de vosjes ook al gescoord 2ni zie ik gelijk hoe ik ze mooi kan gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. o wat mooi op de kersballen van DDD dit mooi winters tafereeltje ook de vosjes zijn ook erg gaaf samen met de mooie boompjes en doily een prachtig kerst kaart

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beeldige kaart met de kerstballen. Enig die visjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hele mooie en sfeervolle kaarten de kleuren passen zo mooi bij elkaar top!

    BeantwoordenVerwijderen