Mijn lijst met blogs

maandag 13 augustus 2018

Bloghop Bella lulu Holly Jolly


Hallo allemaal,

Hoe gaaf is het dat we nu ook onze eigen knipvellen hebben bij Bella Lulu! Natuurlijk is het team er al druk mee aan de slag gegaan!

*** klik {HIER} om het nieuwe knipvel te bestellen ***

3000/0014 Bella Lulu Knipvel Holly Jolly

Het knipvel past bij het nieuwe Noor! Design Holly Jolly papier.

*** klik {HIER} om het nieuwe designpapier en knipvel samen te bestellen als Combideal ***

 3001/0014 Bella Lulu combideal Holly Jolly

Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.

****************************

Dit is mijn uitwerking met het mooie knipvel Holly Jolly. De pastelkleurtjes vind ik helemaal geweldig.


Wat is dit een schattig doosje deze Dutch Doobadoo 470.713.049 Box Art Rietjes. Zooo leuk voor een klein kadootje of enkele lekkere bonbons erin te doen.


Ik heb de kleinste plaatjes uitgeknipt en op de zijkanten van het doosje geplakt.


Wat zijn ze gaaf, de 6002/1120 sneeuwvlokjes van Noor!Design, deze gestanst uit glitterpapier.


Bovenop het doosje heb ik de Noor! Design 6002/1048 poinsetta gestanst uit designpapier. Verder heb ik een klein bloemetje op de poinsetta geplakt en beetje sisal. Er nog stukje tule en een strikje bijgeplakt. De tekst komt ook uit het knipvel van Bella Lulu.


Ik steek een papieren rietje door het doosje en knip een stukje van het rietje af.


Wat is de Word Punch Board ontzettend gaaf.  
Door de tekst korter op elkaar te stansen past de tekst 'Fijne Kerst' prima op het doosje.  

Je mag nu doorhoppen naar


Tot de volgende keer.

Liefs monique

Wat moet je doen?
  • Ga 13 augustus 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter.
Dit zijn de verder gebruikte materialen. 

470.713.049 Box Art rietjes


6002/1048 Happy Holidays Poinsetti


6002/1120 Silent Night Ice Cristals

661599 We R Memory Keepers Word Punch Board


13 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuk kerstdoosje, super idee! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk een kerstdoosjes als kerstwens ...... en de plaatjes zijn echt plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk deze doosjes, lijkt me super om voor mijn kleindochters te maken voor kerstšŸ¤—

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig doosje Monique, leuk om met kerst cadeau te geven....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf Monique! Ik ga toch ook eens zo'n doosje proberen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig doosje. Mooi aangekleed. Alleen snap ik de naam van het doosje niet helemaal.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie leuk en de mal van Dutch doobadoo is zeker een feestje oom mee te werken
    Gaaf met de uiltjes en de punchletters

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig doosje is het geworden met deze spulletjes! Prachtig gecombineerd en aangekleed met het rietje, poinsettia en de kerst-tekst. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig doosje leuk om in de decembermaand wat lekkers in te verstoppen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enig doosje. Heel leuk gecombineerd met allerlei materialen!

    BeantwoordenVerwijderen