Mijn lijst met blogs

maandag 11 mei 2020

Lang leve lieve jij!

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie een mixed media Tag zien met felle kleurtjes. Door het met zwart te combineren geeft het een stoer effect.


Voor de achtergrond ben ik aan de slag gegaan met dylusions inktspray en structuurpasta.


De super toffe 6002/0529 Clearstempel Streetwear heb ik hierbij ook gebruikt.


Langs de randen stempel ik de inkt spetters uit de 6410/0468 Stempel Script.


Deze Mask stencil 6002/0862 Scrap Stencil Grunge behoort tot een van mijn favorieten. 


Het gekleurde plaatje vond ik erg leuk passen bij dit vrolijke kaartje.


De 6003/0088 Vintage Flourishes Sterren zijn gestanst uit aquarel papier en daaroverheen heb ik de streetwear stempel gebruikt.
Daarna de sterren gevouwen en een kleurje erover heen gesprayed.


De 6002/1467 Banners uit zwart cardstock gestanst. De bijbehorende teksten met versamark gestempeld en witte embossingpoeder verhit.

Aan de tag nog een trosje lintjes geknoopt.

Tot de volgende keer.

Liefs



Geen opmerkingen:

Een reactie posten