Mijn lijst met blogs

donderdag 21 mei 2020

Bloghop Noor! Design Collectie Mei

Hallo Allemaal,

Het is ook voor ons altijd weer een feestje als de nieuwe collectie uitkomt. Hieronder even een overzicht van de materialen die nu weer in de winkels liggen.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.  

Ik heb van de 6002/1503 Mal een boekje gemaakt. Hiervoor gebruik ik bindringen. Aan de bindringen knoop ik verschillende lintjes passend bij het designpapier.







Bij de 6011/0427 labelvellen Spring Arival zit ook een knipvel met prachtige losse embellishments.



De tekst Spring heb ik 2 x met embossingpoeder bewerkt.

6002/1510 Blauw Spring


De 6002/1499 Blauw Poort, matcht mooi met de blauwe Rechthoek Ovaal mal.


6002/1503 Blauw Rechthoek Ovaal

Hier komen nog foto's in ter zijner tijd.


De prachtige bloemetjes uit de 6002/1510 Blauw Spring heb ik verwerkt tussen het 
6002/1026 Autumn Klimop.


Het boekje afgemaakt met enkele zwarte acryl spetters en sequins. 


Dit was mijn voorbeeld met de supermooie Collectie.


Je kunt verder hoppen naar de creatie van Annette

Tot de volgende keer.


Liefs Monique








10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi boekje. Mooi hoe je al die mallen hebt verwerkt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh oh , ik ben helemaal weg van je boekje , heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk weer in dit boekje!een genot om naar te kijken.gr karen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi boekje. Je blijft er naar kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig boekje! Knap hoe je die mallen erin verwerkt hebt! Alles zo mooi gecombineerd! De leuke details maken het helemaal af! Schitterend!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet schrijven, alles is zo mooi en knap gemaakt. Mijn complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tof idee, voor een boekje , erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, wat meen mooi boekje! Super met dit designpapier, helemaal lente! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk het woord spring met de embossing poeder! Past er goed bij! En die laarsje, super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt op en top lentegevoel. Prachtig gedaan!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen