Mijn lijst met blogs

vrijdag 24 april 2020

Bloghop Noor! Design April!


We zijn zelf super blij met deze nieuwe stoere jeans lijn. Wat vind jij er van? Laat je betoveren door de mooie voorbeelden van het DT team.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.  

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Wat een te gekke collectie is er deze maand weer uit gekomen.


Ik heb een mixed media kaart gemaakt met al dit moois.
De achtergrond is gemaakt met Oxide inkt spray.


De 6002/1497 Streetwear Circle uit zwart Carstock gestanst. Door de een rand van de cirkels af te knippen kun je ze langs de kant plakken.


Onder de 6002/1467 Banners met bijhorende stempels 
gebruikte ik de prachtige
6002/1491 Border Victoria


Voor de grote ster heb ik een ster geknipt uit de 6002/0863 Scrap Scrapbookster.

Deze heb ik met de stempels bewerkt en beïnkt.


Ik vind de 6002/0529 Stempel Streetwear supertof.
Door de stempels lichtjes over je achtergrond te stempelen worden ze minder hard.
Ik stempel over de stempelafdruk heen voor een geheel.


Met structuurpasta breng ik de 6002/0829 Scrap Stencil Stars aan.


De 6002/1496 Streetwear Sneakers beïnkt en met de stempels enkele accenten aangebracht.


De kaart verder afgemaakt met eyelets en lint. En enkele Nuvo drops.
Aan de zijkanten van de kaart doodle randjes gemaakt.

Je kunt nu verder hoppen naar

 Tot de volgende keer.

Liefs

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met de mooie sneakers en de kleuren spatten van het papier!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en fantastische kleuren, ze spatten id van het papier af! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren en wat is de verdeling hiervan prachtig door je gemaakt Monique.
    Met de sneakers, de randmal, het verbandgaas, stempels en tekstbanners is de kaart helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende creatie in prachtige kleuren Monique....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart met de sneakers

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creatie in mooie kleurtjes! Echt knap gedaan!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben niet bekend met mixed media, het ziet er bewerkelijk en ingewikkeld uit. Maar wat een prachtige kleuren zeg. Prachtige kaart geworden met leuke details, kunstwerkje hoor. Groet Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat zijn de sneakers cool, en de kaart is prachtig
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen