Mijn lijst met blogs

donderdag 9 april 2020

Bloghop Knipvel Afstand!

Dag allemaal,

In deze soms moeilijke tijd is het fijn om elkaar een kaartje te sturen om te laten weten dat je aan iemand denkt, even een hart onder riem te steken. Daar hebben we dit Bella Lulu voor gemaakt.

** klik {HIER} om dit knipvel te bestellen **

Geen fotobeschrijving beschikbaar.














Voor de basis van het hart van Dutch Doobadoo gebruikt.

470.713.153 Shape Art Heart Tag

470.713.153 Shape Art Heart tag


Op Aquarelpapier brneg ik inkt spetters aan en breng reliëf pasta aan van Candence.

470.715.136 Mask Art Crunge

470.715.136 Mask Art A5  Grunge


              De blaadjes uit de 6002/1253 Floral Flourishes                                     Aster zijn beïnkt.
De blaadjes zo geplakt zodat het lijkt of naar beneden dwarrelen.


De takjes heb ik tussen de bloemen toef geplakt.

6003/0091 Vintage Flourishes Branches

6003/0091 Vintage Flourishes Branches


Als ondergrond heb ik het designpapier 6011/0608 Paper Bride & Groom
gebruikt.
Tussen het papier in zitten stukjes verbandgaas.
 Deze zijn in groene inkt heb gedoopt en gedroogt. 

Ik heb ook stukje van de rozen rondom uitgeknipt en onder de bloemen geplakt.
6011/0608 Paper Bride & Groom


De kaart heb ik afgemaakt met memento Dew drops,sequins, lintjes en touw.

Je mag nu verder hoppen naar




470.713.153 Shape Art Heart tag470.715.136 Mask Art A5  Grunge

6002/1253 Floral Flourishes Aster   6003/0091 Vintage Flourishes Branches


6011/0608 Paper Bride & Groom


301594/0003 Cadence Dora Perla Met. Relief Pasta Antiek Goud

647N Nuvo Jewel drops rose water






13 opmerkingen:

  1. Hallo Monique. Deze kaart zorgt direct voor een brede glimlach op mijn gezicht. Wat heb je dit leuk gedaan zeg :-) Echt heel erg vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wauw, prachtige kaart zeg!!!! En wat een werk heb je daaraan gehad❤
    Supermooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! En zo mooi in mijn lievelingskleur! Knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi ....prachtig papier.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, ik vind vooral die bloem erg mooi gemaakt.🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gemaakt je mooie hart en ook een mooie tekst.
    De bloemen zijn prachtig gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi hart, en de achtergrond met de spetters en relief pasta is top.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit prachtige hart is duidelijk met heel veel liefde gemaakt.
    Helemaal leuk!!!
    Eigenlijk doe ik bijna nooit mee met een bloghop, maar de schattige biggetjes hebben mijn hart gestolen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergaaf! Zover ben ik nog niet dat ik dat kan maken! Ben net begonnen. Groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi hart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig hoe de blaadjes dwarrelen. Het hart vind ik niet zo mooi van vorm, een beetje te hoog, maar het geheel is volledig in balans

    BeantwoordenVerwijderen