Mijn lijst met blogs

donderdag 19 maart 2020

Bloghop Noor! Design Collectie Maart!


Tijd voor een  nieuwe bloghop met mooie Noor! Design artikelen. Ben je er klaar voor?



Geen fotobeschrijving beschikbaar. 



Ik ben aan de slag gegaan met het 6005/0001 Scrap Stencil Scallop Box.



De 6002/1427 Little Happiness Lavendel zijn supermooi.


De binnenkant van het doosje heb ik ook bekleed.


Een superleuk doosje om een cadeautje in te stoppen of er een klein albumpje in te doen.


Aan de voorkant zit de nieuwe 6002/1466 Blauw Frame Vierkant.


In de 6011/0421 Noor! Labelvellen Country Garden zitten prachtige embellishments die je kunt uitknippen.


Ik heb de 6002/0979 Mixed Up Stansmal Muur een betonlook gegeven met mos accenten.


Wat gaaf zijn deze teksten.

6002/1487 Little Happiness Friends.


Voor het album heb ik het designpapier 6011/0643 Paper Bloc Country Garden gebruikt.


De afwerking in de binnenkant.

Ik heb er een harmonica album van gemaakt.
De binnenkant zal ik ter zijner tijd verder afwerken.


Dit was mijn voorbeeld met de prachtige nieuwe release van Noor! Design.

Je kunt nu gezellig door naar het blog van Hanny.

Veel plezier met de hop.

Liefs


16 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi dit doosje met het nieuwe stencil! Super gedaan. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie! Geweldig leuk idee om een album in het doosje te doen als kado! Moet ik zeker onthouden! Prachtig papier in mijn lievelingskleurtjes! Jouw creatie is echt top!En alles zo mooi gecombineerd! Persoonlijk is dit mijn favoriet, alhoewel de andere dames ook mooie dingen gemaakt hebben.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow....wat een PRACHTIG doosje en album heb je gemaakt met deze mooie papierlijn Monique.
    Ik ben er helemaal WEG van....het is een schitterned geheel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke creatie heb je gemaakt met die mooie spulletjes zeg!! Heeeel mooi! Dank voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw heel mooi doosje en een super leuk album. Krijg er weer inspiratie van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wowww wat een leuk idee. Én mooie uitwerking! Toevallig heb ik vorige week de mal gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohhhhh wat een geweldig mooi project heb je gemaakt Monique. Ik ben er echt helemaal weg van. Nu wil ik deze mal ook hahah. Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met recht een cadeautje
    Wat een pracht en wat een heerlijk lente geheel
    Super

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig.... dit is Schitterend!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. MEGA veel moois te zien op jouw blog ! Wat een mooi doosje en zo leuk met het zelfgemaakte album! Alles pas super perfect bij elkaar ! PRACHTIG! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SCHITTEREND zowel doosje als t boekje, alles past prachtig bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik was al onder de indruk van het mooie doosje en toen kwam als verrassing dat prachtige album er nog achteraan. Geweldig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen