Mijn lijst met blogs

zaterdag 8 februari 2020

Noor! Design bloghop Collectie Februari!

Hallo allemaal,

Tijd voor een lekker kopje thee met de nieuwe Vintage Tea collectie. Of heb je katten als huisdier, dan is de nieuwe Noor! collectie ook echt wat voor jou!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.  


Aan het buideltje een tekst uit de 6011/0423 Labelvellen "Vintage teaparty"!


De rozen heb ik uit het designpapier geknipt.

6011/0651 Paper Bloc "Tea Party"!


Een prachtige nieuwe blauwe mal met een mat rand.

6002/1455 Mal Ovaal Royaal


Hoe tof is deze 6002/1469 Vintage Teaparty "Etagère".
De cakejes zijn met inkt bewerkt. 


Dit was mijn voorbeeld voor de hop. 
Je kunt nu gezellig naar 


Tot de volgende keer!

Liefs


8 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooie kaart heb je gemaakt Monnique.
    Ziet er leuk en gezellig uit.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart! Leuk die bedeltjes van het bestek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, those cakes look good enough to eat. Love the little spoon and fork. Such a gorgeous project. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart is het geworden zeg.die schattige kleine lepel/bestekje maken het helemaal af. Gr karen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk en wat een super nieuwe lijn weer! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vindt het een hele mooie kaart vindt de cakejes zijn zo schattig ,echt een super mooie lijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje is dit ook! Die bedeltjes zijn helemaal geweldig ;) En ik vind de nieuwe blauwe mal ook echt heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier wordt ik heel blij van. Krijg gelijk zin in iets lekkers.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen