Mijn lijst met blogs

donderdag 20 februari 2020

Bloghop Bella Lulu knipvel Purrfect Kitten!

Dag allemaal,

Speciaal voor de katten liefhebbers hebben we een super leuk knipvel!

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Het knipvel past perfect bij het Noor! Design Purrfect papier.

** klik {HIER} om de Combideal te bestellen **


Dit is mijn voorbeeld met het superleuke knipvel Purrfect Kitten!


De blauwe mal past mooi op de Dutch Shaped Art "Emerald" van dutch doobadoo.

6002/1455 Mal Ovaal Royaal

6002/1455 Snij-embosstencil - Noor - Ovaal Royal


De doily heb ik doormidden geknipt en achter de blauwe mal geplakt. 

6002/1465 Vintage Teaparty Doily!

6002/1465 Vintage Teaparty Doily


Bij de bloemen heb ik de bladeren gebruikt van de 6002/1253 Floral Flourishes Aster.

6002/1253 Floral Flourishes Aster

De borders heb ik laten overlappen met reepjes gescheurde designpapier.

6002/1456 Snijmal Border Royaal!

6002/1456 Snij-embosstencil - Noor - Border Royal

Je kunt nu verder hoppen naar de creatie van 



Liefs


Klik op de afbeelding om naar de webshop te gaan.

470.713.182 Dutch Doobadoo Shape Emerald

6002/1455 Snij-embosstencil - Noor - Ovaal Royal   6002/1465 Vintage Teaparty Doily

6002/1456 Snij-embosstencil - Noor - Border Royal    6002/1253 Floral Flourishes Aster



6 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk deze kaart met het poezenknipvel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gemaakt ook het werken met die bLoementjes is geweldig mooi gr karen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kaart. Ik zie allerlei ideetjes hoe ik meerdere mallen op één kaart kan verwerken 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart met de poezen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Die poesjes zijn zo schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend mooi!! Ik vind die nieuwe blauwe mal ook zo ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen