Mijn lijst met blogs

maandag 28 oktober 2019

Welkom op de wereld!


Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer een kaartje met jullie delen. 
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met het 6011/0606 Paper Bloc Vintage BabyGirl!


Voor deze babykaart ben ik aan de slag gegaan met het 6011/0606 Paper Bloc Vintage BabyGirl!

De rammelaar is een dutch Card Art Model.

Ik heb er een rozet opgemaakt. Onder de rozet zit roze sisal. 


Het hart  op de rozet geeft een lief effect op deze kaart. 
6002/1250 Blauw Hart Mal.

Het beertje komt uit een Bella Lulu knipvel.


Achter het hart zitten de leuke 6004/0039 Crafty Cocktail Bingo!

Ik heb ze op Chipboard gestempeld en met versamark en witte embossingpoeder verhit met de heattool.


Achter het prachtige 6003/1387 Little Happiness 'Strikje', een stukje tule bevestigd. 
Op het strikje een bloem geplakt.

De kaart met enkele acryl spetters voorzien. 

Dit was mijn kaartje weer voor de maandag.

Tot de volgende keer.

Liefs



2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige rammelaar ,mooie kleuren en een prachtig plaatje gebruikt , denk dat diegene die deze rammelaar krijgt er blij verrast mee zal zijn.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen