Mijn lijst met blogs

donderdag 26 september 2019

Noor! Design! Bloghop Vintage Jeans!

Hallo Allemaal,

Jullie hebben vast al onze nieuwe Vintage Jeans lijn gezien. Wat is hij gaaf hé? Je kunt er zulke stoere mannen kaarten en layouts mee maken!

 Geen fotobeschrijving beschikbaar.



Wat is dit toch een super gave collectie! 

Voor de basis ben ik aan de slag gegaan met een Envelop mal. 

Om de envelop te sluiten gebruik ik de 6002/1385 Vintage Jeans Buckle & Belt. Hieraan zit klittenband, zodat de envelop dicht gemaakt kan worden. 

Met de 6002/0829 Scrap Stencil Stars en structuurpasta maak ik de sterren. 


Voor de labels stans 6011/0419 Noor! Labelvellen Vintage Jeans uit
Dit gaat handig met de 6002/1175 Scrap Stans Label & tags!


Het designpapier 6011/0621 Paper Bloc Vintage Jeans is net zo gaaf, wat niet eigenlijk!


De 6002/1332 Little Happiness Muzieksleutel, vond ik wel passen bij de tekst.


De 6002/1388 Vintage Jeans Pocket heb ik geschuurd met een schuurblokje. 


De 6002/1389 Vintage Jeans Sneakers heb ik zwart gestanst. 
Door een veter door de gaatjes te rijgen lijkt het net een echte gymp. 

De randen zijn bewerkt met gesso.
Verder heb ik enkele rode accenten aangebracht.

Dit was mijn voorbeeld. Je mag nu naar Annette hoppen!

Tot de volgende keer.

Liefs





17 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig deze envelopkaart. Wat is dit een leuke lijn, echt stoer! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoere mannenkaart.
    De sneakers zijn gaaf.
    En dat riempje zo stoer.
    Knap gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mannen kaarten zijn zo lastig te maken.met deze voorbeelden wordt het helemaal een makkie.mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit gaaf! En de gympen lijken idd net echt zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige sneakers! Ze lijken echt!! Ik vind het geweldig!
    Groetjes Suzan
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je hier niet blij van wordt als je die krijgt weet ik het echt niet meer , supertof . Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super gaaf gemaakt. Wat een stoere mannenkaart. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om die riem als sluiting te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is gorgeous. The shoes look so real. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Enig gedaan met deze leuke lijn. Mooi die sneakers en mooi gecombineerd met de envelopmal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wauw wat gaaf dit met zwarte sneakers super stoer geheel

    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een super gaaf kaartje. De Vintage Jeans lijn is zo gaaf, zeker voor mannenkaarten. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat e3n gave lijn is dit en je kaart is fantastisch.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie lijn en daar heb jij ook zeker een bijzondere kaart van gemaakt. Fantastisch. Ik heb de lijn compleet gekocht, dus nu ga ik er ook mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een pracht en zoveel op te zien, heb het pakketje ook gekocht nu nog aan de slag ,maar door dit alles enorm veel zin om aan te beginnen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen