Mijn lijst met blogs

donderdag 19 september 2019

Bloghop Noor! Design Oktober collectie!

Hallo Allemaal,

Wat een prachtige collectie is het weer deze maand. 
De Noor meiden hebben stuk voor stuk weer hun best gedaan om er mooie voorbeelden mee te maken.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ik ben aan de slag gegaan met o.a. de Feeën stempels!


De tekst komt van de 6410/0522 Stempel Vintage jeans.


Deze 6410/0487 Fee, gestempeld en rondom uitgeknipt. 


Ook de 6410/0486 Stempel, Vliegende Fee is prachtig.


De achtergrond beïnkt met distress oxide Shaded Lilac. 
Hiervoor de 6002/0862 Scrap Stencil Grunge gebruikt.


Deze 6002/1384 Blauwe Doily Mal is supergaaf. Voor dit kaartje heb ik de middelste maat gebruikt. Deze 2 x gestanst. Tussen de stansen zit mica. De kaart bespoten met glitterspray. De Mica krijgt zo een mat resultaat.


In het 6011/0627 Scrap Design papier Ivy Cottage, zitten mooie bloemen. Deze rondom uitgeknipt en op de kaart geplakt.


Je kunt nu verder hoppen naar Annette

Tot de volgende keer.

Liefs


19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en ook nog een leuke tip voor het mica, ga ik vast proberen geeft wel iets winters eraan.
    Maar kan ook voor deze kaart ,geeft een mooi effect.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtige kaart zeg. Zo zie ik nog meer mogelijkheden voor de mallen van de merken die jij hebt gebruikt. Helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh prachtig zeg, vooral die kleuren. Top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist eerst niet goed wat te doen met de feeën.maar door deze pracht kaart moet ik toch nog even nadenken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoetie van een kaart, mooie kleuren, leuk met die fee....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met de fee .
    Mooie achtergrond.
    Heel mooi gedaan met de nieuwe hobby spulletjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt met deze prachtige mallen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met die feeën! Leuke kleurencombi. Heel leuk idee met de glitterspray op de mica! Geeft een mooi resultaat0
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat en super schattig kaartje. Die feeën stempels zijn toch wel een van mijn favorieten. De hele nieuwe Noor!Design collectie vind ik super gaaf. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi kaartje! En wat is het een gave blauwe mal weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique,
    opnieuw een heel andere verwerking van het mooie blauwe papier met de stansen...
    zo zie je maar, ik vind hem heel romantisch, echt wel geslaagd met die feeën!
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Monique
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh jee dit vind ik nu een echt kunstwerkje. Ik hou erg van ticketkaarten en jij hebt ook nog de perfecte kleurtjes gebruikt, het ziet er heel sprookjesachtig uit, love it. Eigenlijk is alles aan deze kaart top !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi! Door de combinatie van kleuren en stansen geeft het een mooi feeenriek effect.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen