Mijn lijst met blogs

dinsdag 27 augustus 2019

Bloghop Bella Lulu knipvel 'Funny Santa!

Dag allemaal,

Ben jij ook zo dol op kerst dan hebben we weer een super gaaf knipvel voor jullie!


** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **

3000/0043 Bella Lulu Knipvel Funny Santa


Wat een superleuk knipvel weer, deze 3000/0043 Bella Lulu Knipvel Funny Santa!

3000/0043 Bella Lulu Knipvel Funny Santa

Dit is mijn voorbeeld geworden met het Knipvel Funny Santa!


Hoezo een Hondenhok! Een klein schattig kersthuisje is het geworden!

470.713.727 Box Art Doghouse!

470.713.727 Box Art Doghouse

Prachtig papier deze 6011/0561 Paper Bloc Joy to the World en de Bella Lulu vellen passen er perfect bij!
Easy Peasy!
6011/0561 Paper bloc Joy to the World



Het dak heb ik iets kleiner gesneden dan de daadwerkelijke maat. Voor de dakpannen heb ik de labels gebruikt van de 6002/1049 One of a kind Alfabet-Labels!

Voor een sneeuweffect heb ik alle stansen met gesso bewerkt. 
De bovenste pannen naar het midden gevouwen en het dak afgewerkt.

6002/1049 One of a Kind Alfabet-labels


Op het huisje moet natuurlijk een schoorsteen. Daar heb ik deze grappige 6002/1110 Silent Night 'Kerstman in Schoorsteen' voor gebruikt!
De schoorsteen zijn 4 x gestanst, waarvan de uitstekende kantjes er af zijn geknipt. 
Ik vouw de schoorsteentjes naar het midden en plak de schoorsteentjes aan elkaar vast. 
De schoorsteen knip ik schuin passend en zet dit vast met de lijmpistool. 
Om de lijmresten weg te werken gebruik ik een sneeuw pen. 

6002/1110 Silent Night Kerstman in schoorsteen



Voor een winterse geheel plak ik aan de zijkanten van het huisje de 6002/1085 Silent Night 'ijspegels'. 

6002/1085 Silent Night IJspegels


Naast het huisje heb ik de 6002/1335 Nordic Christmas Pine gebruikt.
(Momenteel niet leverbaar)

Het lantaarntje naast de deur komt uit het Bella Lulu knipvel Nordic Christmas!

3000/0040 Bella Lulu Knipvel Nordic Christmas


Voor de deur gebruik de mal van DDD. Ik trek beide lijnen over. Hiervan neem ik de maat op en maak er raampjes van. 
Nog een knopje op de deur en het is geen hondenhok meer maar een schattig klein kersthuisje!

Dit was mijn voorbeeld weer.
Nu kun je gezellig hoppen naar het volgende blog van Monique!

Liefs 


Klik op de afbeelding om naar de webshop te gaan.


6011/0561 Paper bloc Joy to the World
  6002/1049 One of a Kind Alfabet-labels


6002/1110 Silent Night Kerstman in schoorsteen    6002/1085 Silent Night IJspegels   

470.713.727 Box Art Doghouse  870.002.010 Gesso Wit 250 ml


Molotow Marker 127HS - wit  - 1,5mm Crossover   3000/0040 Bella Lulu Knipvel Nordic Christmas


11 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee om het hondenhok als kersthuisje te maken. Ziet er fantastisch uit!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hij is super! Wat zijn dat toch toffe plaatjes.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend creatief te werk gegaan door meerdere mallen op een andere manier te gebruiken als normaal de bedoeling is. Zo zie je: Creativiteit is oneindig zolang je het maar kunt bedenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk gedaan,de kerstman in de schoorsteen van het kersthuisje.
    De kerstmannen zijn super mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk een kersthuisje , echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig! Wat heb je het hondenhok mooi omgetoverd tot kersthuisje 😍. Prachtig!!!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk idee..dit kersthuisje!! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs leuk huisje! Schitterend mooie materialen!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. k wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spell caster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij hielp Ik heb onlangs mijn relatie herenigd met mijn man die me gedumpt heeft. Toen ik contact opnam met Wiseman, heeft hij een liefdesbetovering voor me uitgesproken en mijn man die zei dat hij niets meer met me te maken had, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu erg blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551

    BeantwoordenVerwijderen