Mijn lijst met blogs

vrijdag 7 juni 2019

Bloghop Flip Album!

Dag allemaal,

Vandaag hebben de meiden uit ons Noor & Zo Design Team allemaal de online workshop 'Flip Album' voor jullie gemaakt maar dan in heel veel verschillende uitvoeringen.

** klik {HIER} om deze online workshop te bestellen **

(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)

De inhoud van deze workshop is als volgt:


Opbouw flipalbum

Gratis patroon met uitleg.


Aan de voorkant heb ik de 6002/0933 Blauwe mal rond gebruikt. 

6002/0933 Blauwe mal rond


Het designpapier 6011/0595 Paper Bloc At the Zoo past superleuk bij het thema dat ik gebruikt heb voor dit flip Album.

6011/0595 Paper bloc At the zoo


De 6011/0413 Labelvellen At the Zoo zijn matchend bij het designpapier. Met de 6002/1175 Scrap Labels & Tags, stans je de labels makkelijk uit. De gebruikte teksten passen ook nog eens mooi bij de gebruikte foto's. 

6011/0413 Noor! Labelvellen At the zoo


6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags


De bladeren uit deze mooie 6002/1290 Summer Vibes Stansmal heb ik achter de labels en foto's geplakt. Deze passen prima bij het Thema 'Zoo'.

6002/1290 Summer Vibes stansmal Flower


De 6002/0931 Life is a Journey 'Verrekijker' geeft een mooie blik in het album.

6002/0931 Life is a Journey Wererdbol & verrekijker


Ik heb alle randen in het album voorzien van een doodle randje.


Dit is mijn Flip Album geworden. 
Ik vond het zelf superleuk om te maken. 

Je kunt nu hoppen naar Anja

Tot de volgende keer.




Klik op de gebruikte materialen om te bestellen.



6002/0933 Blauwe mal rond6011/0595 Paper bloc At the zoo

6011/0413 Noor! Labelvellen At the zoo
6002/1290 Summer Vibes stansmal Flower             6002/0931 Life is a Journey Wererdbol & verrekijker     6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

2018/1008 Jilliez Artliners set zwart   

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Deze ga ik onthouden voor als wij ook weer een keertje naar een dierentuin zijn geweest. Dankjewel!
    Groetjes, Valery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo....ook helemaal gaaf! Een leuke herinnering....haha en dat papier is een goede reden om naar de dierentuin te gaan😊. Ook weer een supermooi album....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit thema van dierentuin weer gaaf gemaakt

    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kei gaaf album geworden. Leuke herinnering, en dierentuin doet het altijd goed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk !!! Mooi papier passend bij de foto's. Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig albumpje geworden. Wat is de nieuwe zomercollectie toch mooi!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk album Monique . Het At the Zoo designpapier met de bijpassende labelvellen blijft toch te gek en echt één van mijn favorieten. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen