Mijn lijst met blogs

donderdag 20 juni 2019

Bloghop Collectie Juli!

Hallo allemaal,

Het is weer juni en dat betekent dat de eerste Noortjes voor het maken van kerstkaarten alweer in de winkels liggen. Zie hieronder de nieuwe collectie die vanaf nu verkrijgbaar is bij de betere hobbyspeciaalzaak.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.



Laat je weer inspireren met de prachtige voorbeelden, gemaakt door de Noor! Meiden. Dit is mijn sneak met de nieuwste Telg, 6001/1316 Mon Ami 'Faith'!


De losse onderdelen van 'Faith' zijn beïnkt. 


Prachtig is het nieuwe designpapier 6011/ 0610 'Jingle Bells'.


De 6002/1120 Silent Night Ice Chrystals passen superleuk bij de 6002/1231 Jingle Bells 'Guirlande'.


De mooie subtiele tekst is van 6002/1143 Silent Night 'Let It Snow'.


De 6003/0090 Vintage Flourishes 'Besjes' heb ik achter de krans geplakt.

De kaart afgemaakt met spetters acrylverf voor een sneeuweffect. 

Dit was mijn kaartje, je kunt nu verder hoppen 
naar de prachtige creatie van Annette.


Tot de volgende keer.

Liefs 

Monique

22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie,Monique! Ik ben dol op hertjes en deze Mon Ami Faith is zoooooooooooo leuk en zooooooooooo schattig dat ik hem meteen besteld heb. Jij hebt die zoooooooo prachtig beïnkt!Echt top!
    Ik vind het heel origineel hoe jij andere malletjes gecombineerd hebt met de nieuwe krans...
    Wie krijgt nu geen zin om met die nieuwe kerstcollectie te werken....? Mijn handen jeuken alvast!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw.. faith is zo cute. Met een rood neusje is het ook een geweldige Rudolph.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een lieve kaart met Faith! Ik heb de mal ook binnen en ga haar toch ook maar eens maken al ben ik nog niet aan de kerstkaarten! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar word je toch helemaal verliefd op, de nieuwe mon ami. Mooiiii gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verliefd op het hertje en wat een mooie kleuren combi. Helemaal top. Ga hem proberen na te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit hertje is echt een schatje zo mooi met de wit acsentjes er bij ik heb haar al besteld kon haar niet weerstaan met het nieuwe papier en krans er bij k9mt ze mooi uit

    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooooo deze is echt gaaf .
    Leuk zo met die kleuren en faith springt zo echt in het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is Faith lief staat mooi voor de Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi de kleuren en het hertje Faith is ook zo schattig. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat hertje mooi ingekleurd en Ik hou heel erg van dat hout structuur papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een schatje... een mooi voorbeeld hoe we het in kunnen vullen verder zodat het meer is dan een gewone stans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groetjes van Miranda zantman
      Ik kreeg mijn naam hier niet bij

      Verwijderen
  12. Wat een mooie kaart en dat hertje is zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super effect het papier de krans en dan het lieve schattige hertje. 😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw hier wordt ik meteen verliefd op Monique. Wat een mooie creatie met dat schattige hertje. Héél veel kleine onderdeeltjes dus je hebt moeten friemelen om het zo mooi te krijgen maar dan heb je ook wat. Natuurlijk komt dat dotje heel mooi uit in die feestelijke krans tegen de "houten" achtergrond. Top...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk deze creatie. Faith is wel heel erg gaaf. Mooi hoe je alles hebt gecombineerd.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen