Mijn lijst met blogs

maandag 27 mei 2019

Bloghop Knipvel 'Leef"!

Dag allemaal,

We hebben weer een TE gek nieuw teksten knipvel bij Bella Lulu voor jullie.

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **

5000/0006 Bella Lulu Tekstvel Leef
Deze keer een eenvoudige schudkaart gemaakt. Ik heb verschillende maten kaders gesneden uit Carstock. Zo krijg ik een kijkvenster. Achter de kader plak ik de bestempelde sheet. Met 3D tape krijg ik diepte in de kaart. Hier stop ik leuk schudmateriaal in. Ik plak de laagjes op de kaart en plak een leuke tekst van het mooie knipvel erop. 


Deze prachtige 6410/0499 Stempel Kosmos Bloemen, heb ik op transparante sheet gestempeld met witte stempelinkt.

6410/0499 Stempel Kosmos Bloemen


Om de kaart nog een beetje aan te kleden heb ik er nog kleine 6002/1302 Little Happiness Vlinders opgeplakt.

     6002/1302 Little Happiness Vlinders    


Nog een hele fijne dag en veel plezier met het hoppen!




Liefs



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


6410/0499 Stempel Kosmos Bloemen        6002/1302 Little Happiness Vlinders


8002/0100 Joy!Crafts Mica transparant Sheets A4 


2928-063 Florence cardstock jade 

























5 opmerkingen: