Mijn lijst met blogs

maandag 4 maart 2019

Bloghop Schuifkaart!

Hallo allemaal,

Deze keer willen we de leuke Jilliez Elisabeth mal laten zien door middel van een bloghop. Deze mal is zo gaaf!

** klik {HIER} om de stempel te bestellen **

Geen fotobeschrijving beschikbaar.





Ik heb het knipvel 3000/0013 Bella Lulu Knipvel Sailing Home gebruikt.

3000/0013 Bella Lulu Knipvel Sailing Home



De 6002/1233 Mixed Up Kettingen heb ik in elkaar gehaakt. 

6002/1233 Mixed Up Stansmallen kettingen

Achter het plaatje heb ik deze gave 6002/1231 Mixed Up Filmstrips
geplakt.

6002/1232 Mixd Up Stansmallen Filmstrips


Ik heb voor deze schuifkaart het 6011/0569 Paper Bloc Sailing Home gebruikt. 

 6011/0569 Paper bloc Sailing Home


Deze 6002/1128 Sailing Home Golven heb ik op maat geknipt. Nogmaals  uit zwart gestanst en de krullen in de blauwe stans geplakt.  

6002/1128 Sailing Home Golven


Dit was mijn voorbeeld van de schuifkaart van Thera.
Je mag verder hopppen naar



Liefs 







13 opmerkingen:

  1. Oh, wat gaaf zeg dat je dit met dezelfde mal hebt gemaakt 😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk! Ik snap nog niet hoe het in elkaar is gezet, maar daar gaik me in verdiepen 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk! Ik snap nog niet hoe het in elkaar is gezet, maar daar gaik me in verdiepen 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik was nog een thema voor vanavond aan het bedenken maar deze is wel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke schuifkaart is dit met die leuke plaatjes van Bella Lulu.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje weer. Ga zeker het filmpje van thera terugkijken wat ze vanavond laat zien. Hartstikke leuk zo'n schuifkaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow, wat een leuke schuifkaart en de knipvellen van Bella Lulu zijn zoooo lleuk.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De knipvellen doen het in combinatie net de kaart. Wat is die leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie!! Wat een supergaaf model!! Ook de knipvellen zijn weer erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie schuifkaart.. En leuke kleuren .

    BeantwoordenVerwijderen