Mijn lijst met blogs

donderdag 14 februari 2019

Noor! Design Bloghop Collectie Maart!

Hallo allemaal,

Wat hebben we toch weer een te gekke collectie bij Noor! Design deze maand. Die willen we natuurlijk met jullie delen!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Dit is mijn kaartje geworden met de nieuwe Collectie!


Voor de ster heb ik gebruikt gemaakt van de 6002/0863 Scrap Scrapbookster!


Van deze supergave 6002/1233 Mixed Up Kettingen, heb ik een schommel gemaakt.


De 6003/0088 Vintage Flourishes Sterren, zijn niet alleen mooi voor kerstkaarten, maar staan ook erg leuk op een babykaart.


 Hoe geweldig is 6002/1299 Mon Ami Beertje Teddy weer! Voor het neusje heb ik een mal gebruikt van Mon Ami 'Elf'. Zo krijgt je Mon Ami eens een heel ander snuitje.

Zoals je ziet heb ik 2 linker of 2 rechter beentjes naar een kant geplakt. Zo krijg je een beertje die van opzij zit.
De beertjes heb ik allemaal beïnkt.

Je mag hoppen naar


Liefs 





20 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Monique! Wat een leuke spulletjes weer en dit papier is prachtig! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaart en wat leuk dat je een paar van de nieuwe beertjes op de kaart hebt gezet! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart 😊 en de beertjes maken het compleet 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart zeg en een super idee met de beentjes van de beer, bedankt voor je inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave kaart. W a t heb je er iets bijzonders van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Monique hoe jij Teddy toch iedere keer weer maakt. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi!! Ik vind het geweldig hoeveel verschillende beren jij al gemaakt hebt met 1 stans!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous. So many beautiful details and I love the three bears. So much character you have given them. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super schattig,ontzettend leuk die beertjes samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verschillende creaties .....deze is ook mooi....en het plaatje zo lief op de ster......
    De beertjes erbij is ook zo lief......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creatie met een schattig plaatje. Leuk gedaan zo, de Teddy beer in verschillende kleuren. Een hele Teddy Family zo, op de schommel. Leuk bedacht ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is wel een hele hele mooie kaart. Prachtig hoe je alles hebt gecombineerd. De beertjes zijn super lief!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Another cutie card here too. Lovely and sweet both the colors and the images are sooo cute, and you really managed to show the best of everything here.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo is het beertje elke keer anders. Weer zo'n mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje, en leuk idee zo met de schommel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig!! Ik heb die Vintage Flourishes ook en hoewel ik het een rottige sterretje vind om op te plakken ga ik hem toch ook eens vaker gebruiken...... hopelijk geld hier ook,oefening baart kunst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat gaaf zeg 😍😍. Leuk om 2 DDBD mallen op 1 kaart te gebruiken. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie creatie.Super schattige beertjes en een leuk idee van de schommel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. pourriez vous me donner les dimensions de cette svp merci d'avance

    BeantwoordenVerwijderen