Mijn lijst met blogs

donderdag 13 december 2018

Noor! Design Bloghop Collectie Januari!

Hallo Allemaal,

Deze keer een kleine collectie zo op het eind van het jaar maar wel een super leuke!


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

 Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Ik ben aan de slag gegaan met Mon Ami 'Jimmy'. 
Deze leukerd heeft zijn vriendjes meegenomen. 
De mooie Dalhia, heb ik ook nog een leuk plekje kunnen geven.


Het Designpapier 6011/0595 At the Zoo past super bij deze kleine Party Animals!
Met aquarelpapier en inkt heb ik een leuke achtergrond gemaakt.
Met een zwarte multiliner teken ik een stikrandje. 


De bloemblaadjes en de bladeren van de prachtige 6002/1235 Summer Lovin Dalhia, heb ik met inkt bewerkt en in elkaar geknutseld. Met een mist spray spuit ik glans over de bloem.
Enkele bladeren heb ik als een trosje bij elkaar gehangen.

In de bloem zit een klein labeltje uit de 6011/0413 Labelvellen At the Zoo. 


Het wordt al een gezellige beestenboel met de Collectie Mon Ami. Jimmy is nieuwste aanwinst uit deze schattige reeks. 
Jimmy en Co zijn uit aquarelpapier gestanst en met inkt bewerkt.

6002/1212 Jimmy
6002/1039 Hanna
6002/1079 Unicorn Lily

De zebra is gemaakt van Unicorn Lily! Met een aqua Brushmarker heb ik de zebrastrepen gemaakt. 

Met een witte pen maak ik enkele accenten.


De tekst heb ik in Word gemaakt en passend gemaakt in een banner, uit de 6002/1175 Labels & Tags. 


Dit was mijn voorbeeld kaartje met de nieuwe collectie van de maand Januari!


Heel veel plezier met freubelen en 
tot de volgende keer. Je mag weer gezellig hoppen naar


Liefs





14 opmerkingen:

  1. ook al zo'n leukerd van een kaart, met de 3 mon-amietjes. superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart met al die beesten! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje en wat een top ideetje om van de unicorn een zebra te maken. Dank je voor deze tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart met lieve diertjes, moet nog wel aan de dahlia wennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ubercute kaartje. Die diertjes zijn echt geweldig! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super schattig en mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje met deze beestenboel Monique...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUPER GAAF!!! Leuk bedacht met de beestjes die zebra/unicorn. en wat een vrolijke kaart is het geheel geworden. Echt helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een schatje 😍😍 Jimmy is zo'n leuk stansje. De Dahlia stans is echt prachtig. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje met die beestjes.en leuke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen