Mijn lijst met blogs

maandag 31 december 2018

Bloghop Steralbum!

Dag allemaal,

We hebben weer een te gekke Bellalicious kit voor jullie gemaakt. Deze keer van een gaaf ster album wat je zelf kunt maken.

** klik {HIER} om de kit te bestellen **

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Dit is mijn Steralbum geworden.


Ik ben aan de slag gegaan met het Designpapier 'Life is a Journey'!


De voorkant heb ik in Mixed Media Stijl gemaakt.


Over het designpapier smeer ik dun gesso en laat dit drogen.
Hier overheen breng ik structuurpasta aan.
Ik maak mijn achtergrond af met Magical inkt.

De bloem heb ik gestanst uit zwart cardstock en met een blendertool Spectrum Noir Midas Goud eroverheen gedaan.


Het Greyboard bewerkt met gesso en goud glitter embossingpoeder erop gedaan. Als dit verhit is doe ik er nog eens zwart glitter embossingpoeder overheen. Het goud komt dan weer tevoorschijn.

Als alles is opgebouwd spetter ik er verdunde gesso overheen en de Metallic water liquid ink Goud. 


De achterkant van het album.


In de binnenkant heb ik enkele tags gestopt.


De lege plekjes zullen uiteindelijk een keer gevuld worden met foto's.


Je mag nu verder hoppen naar Thera

Tot de volgende keer.

Liefs 



Klik op de afbeelding om de gebruikte materialen te bestellen.

6011/0519 Paper bloc Life is a journey

6410/0455 Stempel Dotterbloem       6002/0986 Vintage Border Cirkels   

470.715.129 Mask Art A5 Multistencil  492.500.001 Greyboard Art Frames Round


6002/1235 Summer Lovin Dahlia   SN-META-LI30-LI30-GPLA Metallic Vloeibare Inkt Gold Plate

SN-IP-MIM-PLAT Spectrum Noir Inktkussen - Midas Metallic - Platinum   4000/0001 Bella Lullu Memory Words


870.002.010 Gesso Wit 250 ml  870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml








12 opmerkingen:

  1. Waw die is helemaal mijn ding, zoooooooo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw ben helemaal verliefd op deze creatie top die mixed media stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Net dat ietsje meer met de mixed media kaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waanzinnig mooie voorkant! Kun je aangeven waarom je met gesso start? Wat is de functie daarvan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhh wat een mooie ! ik vind deze kleuren heel gaaf ! Ik ga er ook binnenkort aan beginnen........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig album wat een mooie voorkant met mixed media

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het zo toch moeilijk om zelf iets te gaan cpverzinnen met zulke mooie voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen