Mijn lijst met blogs

maandag 17 december 2018

Bloghop Letter Stempel!


Dag allemaal,

We hebben weer een super leuke stempelset bij Bella Lulu die we jullie willen laten zien! Namelijk de set "Letters". Deze staat zo gaaf op je kaart!

** klik {HIER} om de stempel te bestellen **

3002/0104 Bella Lulu Clear Stamp Letters


Dit is mijn kaartje met deze gave stempel.



De tag is gemaakt met alcohol inkt. Ik heb de stempel met de  alcohol lift-ink gestempeld. De tekst licht dan op. Als de inkt droog is, veeg ik lichtjes over de achtergrond om overtollige inkt weg te nemen.


Ik heb van de tag een kaartje gemaakt en als achtergrond het stenen design papier gebruikt.



Deze Sailor  heb ik ingekleurd met de Jilliez Brushmarkers.

Met zwarte inkt stempel ik nogmaals over mijn achtergrond
De tekst uit de stempelset 'Kalender' heb ik los van elkaar geknipt/gesneden.

Dit was mijn voorbeeld kaartje. Tot de volgende keer.
Je mag hoppen naar


Liefs 




3002/0104 Bella Lulu Clear Stamp Letters      3002/0106 Bella Lulu Clear Stamp Verjaardag

6011/0576 SCR@P Design Paper Design Stenen

70907-7 We R Memory Keepers Crop-A-Dile TEAL41596-1 We R Memory Keepers wide eyelets copper cool metalTAC63810 Tim Holtz  Alcohol Lift-Ink pad
COMBIDEAL Jilliez Aqua Brushmarkers


6 opmerkingen:

  1. Wat een gave mannenkaart zeg! En wat leuk om de label zo te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige tag! Super leuk met de nieuwe stempel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend mooi geworden! Die kleur blauw spat echt van je scherm af!! Supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleur blauw en echt een mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart en werken met alcohol inkt blijft leuk om te doen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen