Mijn lijst met blogs

maandag 3 september 2018

Bloghop knipvel seashore!


Dag allemaal,

Zijn jullie al een beetje in de vakantie stemming? Nou anders brengen wij je dat wel met dit nieuwe knipvel van Bella Lulu.

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **

foto van Jolanda Bergmans.

Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design seashore papier dat je hieronder ziet.

** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **



Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien. 


Wat moet je doen?
  • Ga 3 september 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
De schuifkaart blijft zo leuk, dat ik hem nog een keertje heb gemaakt.

Het mooie designpapier past er mooi bij en is ook als combideal te bestellen.

Klik op de afbeeldingen om naar de webshop te gaan.

3001/0015 Bella Lulu combideal Seashore

6011/0517 Paper bloc Seashore

De mooi golvenrand heb ik gemat op designpapier en rondom uitgeknipt.


6002/1128 Sailing Home Golven



Het plaatje heb ik rondom uitgeknipt en met 3D foam tape opgeplakt.


De dolfijn heb ik onder het schuifgedeelte geplakt.

6002/0655 Under the Sea Zeehond, Dolfijn, Kwal


Dit was mijn voorbeeldkaartje, tot de volgende keer. Je kunt nu door hoppen naar
Judith


Liefs Monique



13 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, wat een gezellige kaart,
    Het matcht gewoon allemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie. Leuk om de bella lula te combineren met de dolfijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kaart, en ik bne gek op dolfijnen en de zee, dus dit thema spreekt mij wel aan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Love it
    De sfeer de materialen
    Die ronde mal vind ik te gek
    En wat is het meisje lief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig, lief kaartje Monique :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, lief kaartje ook. Model van de kaart vind ik ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk model. Ga die proberen te maken.
    En wat zijn de Bella Lulu vellen toch lief

    BeantwoordenVerwijderen