Mijn lijst met blogs

woensdag 19 september 2018

Bella Lulu Bloghop BeautiFall!


Dag allemaal,

Zijn jullie al een beetje in de herfst kaarten stemming? Nou anders brengen wij je dat wel met dit nieuwe knipvel van Bella Lulu.

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **

3000/0016 Bella Lulu Knipvel Beautyfall

Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design beautifall papier dat je hieronder ziet.

** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **

foto van Jolanda Bergmans.

Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien. 

Wat moet je doen?
  • Ga 17 september 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
 BeautiFall is dit mooie knipvel! van Bella Lulu. Dit is mijn voorbeeldkaartje geworden.


Ik heb voor de basis de 470.713.590 Card Art Eikel gebruikt. 


Wat is ze Snoezig dit leuke plaatje uit het Knipvel Beautifall!


Deze nieuwe Mal 6002/1045 Hello Autumn is prachtig!


Bij de stansmal  6002/0966 Herfstboom zitten ook deze leuke eikeltjes met bladeren bij. 

Dit was mijn voorbeeldkaartje. Je mag nu doorhoppen naar


Tot de volgende keer. 

Liefs Monique

470.713.590 Card Art eikel

6002/0966 Autumn  Herfst boom6002/1045 Autumn Hello Autumn



16 opmerkingen:

  1. Oooo dit is ook een goed idee! Volgens mij heb ik de eikelmal nog ergens (hihi en het andere spul is ook al in huis😊)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje zo in de eikel vorm ...... superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleur is niet dadelijk wat je bij een herfstkleur verwacht, maar in combinatie met het strikje is het prachtig! Mooi mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een schatje!! En wat is die cirkelstans toch mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie eikel met gave stansjes en leuke plaatjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat en super schattig kaartje is het geworden😍😍. En wat leuk de DDBD mal van de eikel, die kende ik nog niet. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk om telkens heel andere creaties te zien, mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen