Mijn lijst met blogs

donderdag 30 augustus 2018

Bloghop Santa Knipvel


Dag allemaal,

Zijn jullie al een beetje in de kerst kaarten stemming? Nou anders brengen wij je dat wel met dit nieuwe knipvel van Bella Lulu.

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **


foto van Jolanda Bergmans.

Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design Joy to the World papier dat je hieronder ziet.

** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **


6011/0561 Paper bloc Joy to the World

Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien. 


Wat moet je doen?
  • Ga 30 augustus 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Mijn inspiratie kaartje met knipvel Santa. 


Als basis heb ik een Shape Art Mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


Dit prachtige designpapier match weer prachtig met dit mooie knipvel.


Ik heb alleen Santa uitgekipt en gemat op Creme Craft papier, zodat je een leuk kaartje krijgt en deze in het evelopje past.

Ik heb de blauwe mal achter het envelopje gemat.
Hier achter steekt de blauwe klokmal.



Het labeltje van het knipvel Bella Lulu heb ik los in het mini envelopje gestoken van het Noor! Design Scrap Stencil.


De Vintage Flourishes Gingerbread heb ik witte accenten aangemaakt met een witte pen. 
Achter de gingerbread oogjes en knoopjes heb ik witte craftpapier gemat. Het strikje heb ik gebruikt van de vlieger van Vintage Flourishes. 


De sterren zijn gestanst uit glitterkarton.

In Word heb ik een tekst uitgeprint en geprint uit dikker papier.  Dit geplakt op het stukje karton onder Santa.

Ik heb met gesso de randen van de stansen en designpapier bewerkt.

Je mag nu hoppen naar 


Tot de volgende keer.

Liefs Monique


470.713.144 Shape Art Label 5


6002/0631 Blauw kadermat met ronde hoekjes (4st)

6002/0971 Blauw Klok

6003/0073 Vintage Flourishes Vlieger

6003/0076 Vintage Flourishes Gingerbread

6003/0088 Vintage Flourishes Sterren

6002/0864 SCR@P Scrapbookstencil Mini Envelopes

870.002.010 Gesso Wit 250 ml



10 opmerkingen:

  1. Jeetje wat heb je veel op je kaart gebruikt! Erg leuk van dit knipvel vind ik ook de kleine labeltjes. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ochh wauw voor koek mannetje want die is zo cute

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf met dat effect van de envelop en de kleuren bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuke kaart en heel veel op te zien! groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb genoten van je mooie kaart, wat is er veel op te zien, super hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een gaaf kaartje Monique. De traditionele kleuren blijf ik toch altijd prachtig vinden erg leuk dat dit Bella Lulu knipvel erbij is gekomen. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hpi Monique, wat een leuke kaart. Super

    BeantwoordenVerwijderen