Mijn lijst met blogs

maandag 30 juli 2018

Bloghop- Bella Lulu Memorydex


Hallo allemaal,

We zijn helemaal trots dat onze eigen Bella Lulu stansmal er is. Ideaal om je eigen Memorydex kaartjes te maken.

foto van Jolanda Bergmans.

Dit is mijn uitwerking van deze supergave Memorydex Stansmal.


Ik heb hierbij het vrolijke Design papier 6011/0549 Tropical Summer gebruikt. 


De tabs bij de leuke stans kun je ook een leuke korte tekst op kwijt. Ik heb met de 6200/0052 Joy Crafts gaatjesmaker een gaatje gestanst en hier een touwtje doorheen gedaan.


Ik knip de bloemetjes uit het designpapier voor leuke matchende bloemetjes.


Ik heb de tekst van de 6002/0914 Scrap Kit Beautiful 2x met embossingpoeder verhit.  

Ik plak op het kaartje nog enkele pailetten om het kaartje verder af te maken.

Dit was mijn voorbeeld Memorydex kaartje.

Je mag nu doorhoppen naar


Liefs Monique

6011/0549 Paper bloc Tropical Summer

6002/0914 SCR@P Stans kit Beautiful










15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk, zomers kaartje heb je gemaakt.
    Daar word je toch meteen vrolijk van.
    Al die kleine details maken het een mooi geheel.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo al die laagjes boven op elkaar! Dan krijg je echt een zomers effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend lief en vrolijk kaartje!! Echt heel gaaf!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heerlijk zomers kaartje is het geworden, en zeker beautifull, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk zomerse uitstraling geeft dit lieve kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoveel te zien op dit kaartje, een hele ontdekkingstocht!super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van zo'n zomers kaartje word je toch helemaal vrolijk van. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook weer een heel leuk idee. Top, die inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig zomers kaartje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige vrolijke memorydex kaart.
    Heerlijk zomers!
    Leuk hoe je alle onderdelen hebt gecombineerd.Bloemen zijn ook mooi.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleurtjes. Lief kaartje. Ook de tekst gaaf van goud

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige zomerse memorydesk kaartje ( de kleuren zijn geweldig )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellig leuk kaartje.
    Frisse zomer kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen