Mijn lijst met blogs

maandag 23 juli 2018

Bloghop Bella Lulu Gnomes & Owls

Dag allemaal,

Ook vandaag weer een Bella Lulu bloghop omdat we er maar niet mee kunnen stoppen. Ze zijn zo leuk!

foto van Jolanda Bergmans.


 Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design Silent Night papier dat je hieronder ziet.

6011/0570 Paper bloc Silent Night


Dit is mijn inspiratie kaartje met de leuke Bella Lulu Knipvel Gnomes & Uilen.


De basiskaart is 12x16cm.
Ik heb het designpapier uitgesneden en de randen bewerkt met een distresser.


6002/1113 Blauwe rand Sophia

Lang de zijkanten van het papier heb ik de 6002/1113 Blauwe mal Sophia gebruikt.

6002/0928 Winter Wishes Berkenstammen

De 6002/0928 Winter Wishes Berkentakken blijven mooi. Leuk de combineren met de kleine uiltjes. 


De 6003/0090 Vintage Flourishes Berries, ik vind ze zo tof, Ik heb ze gecombineerd met de 6002/0769 Dennetakken. 

6003/0090 Vintage Flourishes Besjes


6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en hulst



De nieuwe 6003/0088 Vintage Flourishes Vouwsterren zijn echt te leuk en voor veel doeleinden te gebruiken.


De 6002/0770 Happy Holidays Rand Dennentakjes blijft ook een mooie randmal.

 Vouw Ster

6002/0770 Happy Holidays Rand dennentakjes

Dit was mijn kaartje.

Je mag nu doorhoppen naar


Tot de volgende keer.


Liefs Monique











14 opmerkingen:

  1. Wat een supergave kaart. En wat een details!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw. Dit is ook echt een leuke kaart. Druk, maar niet te druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook weer geweldig, super combi die uiltjes met die berken bomen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een mooi kaartje met een super achtergrond!
    Mooie sterren, en leuk de uitjes in de berkenboom.
    Heel leuk gedaan!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje. zeker met de gnoom voor de bomen gezet. komt mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Monique, mooie kaart, ook met de combinatie met alleen wit komt het designpapier weer heel anders over. gr. Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat en super leuk kaartje Monique😍😍. De Bella Lulu Gnomes en Uilen zijn echt te gek. Ik ga ze zaterdag toch maar meenemen. Groetjes Monica 💞🌸

    BeantwoordenVerwijderen