Mijn lijst met blogs

donderdag 18 januari 2018

Bloghop Noor! Design Collectie Februari

Hallo Allemaal,


Yesss, het is weer zover, er is weer een supermooie Bloghop voor jullie met natuurlijk veel prachtige materialen.


foto van Jolanda Bergmans.



De Noor meisjes hebben goed hun best gedaan om weer prachtige creaties te maken met deze materialen. 

Als het goed is kom je nu bij Judith vandaan.

Dit mijn uitwerking met lekker veel nieuwe materialen. 


 Ik heb als basis een Art shape Mal gebruikt.
Ik heb het designpapier 6011/0548 Paper Bloc Vintage Roses gebruikt.


Ik heb bloementoefjes gemaakt door uit het designpapier de rozen uit te knippen. Hierop heb ik verschillende bloemen gemaakt met het mooie foam. 

De bloemen heb ik gemaakt met de mooie nieuwe 6002/0972 Floral Flourishes Chrysant en de 6003/0080 Vintage Flourishes Hydrangea
De andere bloemen zijn van de Floral Flourishes 6002/0771. Ik heb de 6004/0006 Crafty Cocktail Poinsettia groen gestanst en gebruikt aan de onderkant bij enkele bloemen. 



De prachtige 6002/0763 vlinderrand heb ik aan beide zijden van de kaart gebruikt.


De nieuwe 6002/1023 Mon Ami Knijntjes zijn super schattig. Er moest natuurlijk ook een Mon Ami op de kaart. Ik heb Roger in het leuke Vintage Flourishes 6003/0084 paraplu geplaatst. 


De tekst is gemaakt met de 6002/0849 Lettering Stencil uit de Scrap Lijn. Hier kun je je eigen teksten mee maken op een kaart. 
Bovenin de zijkant van het hart zit een leuke Crafty Cocktail 6004/0022 Eyelet.
                                                 

Op de kaart nog een leuk stempeltje gekleurd met Sennelier Aquarelle en op de kaart erbij geplakt. 


Je mag nu door hoppen naar 



Ik wens jullie een mooie dag en weer veel hobbyplezier.

Tot de volgende keer,

liefs Monique









33 opmerkingen:

  1. ik ben vaak niet zo voor kaarten met 'te veel' op, maar deze vind ik nu toch wel PRACHTIG ! Alles past zo perfect bij elkaar ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi geworden, is ook supermooi papier natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke en mooie kaart, heel veel op te zien en wat is Roger leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de nieuwe collectie helemaal te gek. I love it 😍😍😍
    Wat heb je een schitterende kaart gemaakt. De kleuren, het papier en de opbouw doen mij een beetje denken aan Oilily van vroeger. De parasol is echt te gek en dan Roger die er uit piept, zo leuk gedaan. Echt super mooi. 😍😍 Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woow, echt mooi kaart !!
    Mooie bloemtjes en prachtige vlindermal !
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaart Monique, leuk model en de stans van die chrysant vind ik super gaaf....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha leuk dat konijntje in de paraplu,hele mooie kaart Monique!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk, deze kaart. Dat konijntje in die paraplu. Prachtig! Kleuren staat erg mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kaart.
    En leuk dat konijn in de paraplu.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! Veel inspiratie, ik heb de dutchdoobadoo mal ook maar nog niet gebruikt. Je hebt hem echt super mooi gemaakt. Groetjes Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Monique!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er zeker lekker veel op verwerkt ja, mooi hoor!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, hier heb ik niet zoveel woorden voor. Wat een schitterende kaart! Je blijft kijken en ziet steeds wat nieuws. Prachtig hoe je het papier hebt gebruikt, de stansen, de foambloemen en dan Roger nog die komt kijken. Super!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WAT een prachtige kaart! Groetjes, Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een super kaart geweldig leuk met zoveel verschilende dingen erop PRACHTIG

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart en leuk zo alles bij elkaar gezocht👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dit model van DDBD staat op mijn verlanglijstje, en met jouw scheur strookjes vind ik hem helemaal toppie. Wat heb je veel nieuwe artikelen gebruikt, helemaal cool. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie creatie. Geweldige die bloemen en het konijntjr

    Xx Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vind het geweldig wat je maakt,kan ik mooie ideeën opdoen dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart! Leuke vorm voor een kaart. Super schattig de mon ami

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige creatie is het geworden , lekker vol en toch niet teveel, geeft me ook weer leuke ideetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje zeg..... mooi mooi mooi..... het papier, het hart, de vlindermal, de madeliefjes..... pffff maak me gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben helemaal flieft op de kleuren en de gehee uitwerking! erg leuk met dat papier zo gedaan

    Keep on craftin'
    xo
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hij is prachtig monique met de kleuren bloemen roger de vlinder rand echt een plaatje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een prachtige kaart waar veel op te zien is.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is lekker vol op je kaart, dat vind ik altijd lastig omdat ik alles wil laten zien en niet wil verstoppen onder de 'volgende laag'. Jij hebt er wel een mooi geheel van gemaakt zonder dingen te verstoppen. Lekker frisse kleuren en veel op te zien. Heel leuk! Trouwens deze art card heb ik laatst gekocht, ben er helemaal weg van! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je dat gaaf gedaan zeg! Zo laat je goed zien dat je de vlinderrand ook best halverwege je kaart kunt gebruiken. Het hoeft niet altijd aan de rand. En ik hou wel van dat vintage stijltje met gescheurde laagjes over elkaar heen. Super gedaan. Groetjes,
    Thera

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele mooie fleurige kaart met de leuke hartmal en wat is Roger toch schattig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. prachtig,wat heb je de nieuwe materialen mooi gebruikt,en pracht kleurtjes,en konijn in paraplu,helemaal schattig

    BeantwoordenVerwijderen