Mijn lijst met blogs

donderdag 7 december 2017

Let it Snow

Hallo Allemaal, 

Driving home for Christmas.... Hoe leuk is het autootje met een kerstboom op het dak! Deze past mooi in de Sneeuwbol! 


Als basis heb ik een Shape Art Mal gebruikt. Het Designpapier die ik heb gebruikt is het Designpapier 6011/0527 Misty Winter. 
Ik heb achter de Sneeuwbol enkele dennenbomen geplakt. 

In de 6002/0926 One of a Kind Sneeuwbol kun je leuke winterse tafereeltjes maken. Ik heb er een rood autootje bij geplakt, deze  is van de 6003/0074 Vintage Flourishes! 


De sneeuwbol heb ik 8 x uitgestanst waarvan 1 geëmbost. De niet geëmboste ringen  plak ik allemaal op elkaar. 
Stans of een knip een rondje ter grote van de sneeuwbol. Ik heb hiervoor Mixed Media Papier gebruikt.
Dit bewerk ik met distress inkt. Met een waaier kwast maak ik waterdruppels over de inkt en laat dit drogen.  
Knip Mica ter grootte van de sneeuwbol. Bij de huisjes en de bomen een autootje erbij geplakt met een boompje erop. Met verdunde acrylverf maak spetters over de inkt. De huisjes geef ik een laagje sneeuw met een 3d sneeuwpen. Plak de stapel ringen erop. 
 In de shaker heb ik sterretjes en kleine pareltjes gedaan. De Mica eroverheen geplakt. Daaroverheen lijm je de geëmboste ring.


Met de leuke 6004/0006 Crafty Cocktail ponsettia maak ik een bloementoefje! Voor de dennentakjes heb ik de 6002/0769 Happy Holiday Dennentakken en Hulst gebruikt!

Hopelijk hebben jullie genoten van deze shakerkaart.
Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs Monique








Geen opmerkingen:

Een reactie posten