Mijn lijst met blogs

donderdag 5 oktober 2017

Autumn Greetings

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie een Mixed Media herfstblad zien. De achtergrond is gemaakt met distress inkt en de Mask Stensil Mixed Up 6002/0837


Ik smeer met een kwast Gesso op mijn Mixed Media Papier en laat dit drogen.
Daaroverheen leg ik de Mask Stenscil en smeer eroverheen de structuurpasta. Dit laat ik ook weer drogen.
Met verschillende kleuren inkt bewerk ik de achtergrond. Spray wat water licht over de inkt en laat drogen. Ik laat hierna nog enkel druppels water op mijn achtergrond vallen en föhn dit droog.
Met een kwast en inkt maak je inkt spetters.


Ik stempel enkele bladeren uit de Clear Stamps .de Falling Leaves bladeren 6002/0580en bewerk deze met distress inkt. Ik maak een bloementoefje erop met touw en gaasverband. 


Knutsel George erbij en je krijgt een speelser effect. Hij houdt een bord vast met een leuke tekst. 

Dit was mijn creatie voor vandaag. Maak er een superleuke dag van!
Tot de volgende keer.


Liefs Monique


2 opmerkingen:

  1. Prachtig weer je kaart Monique, ik ben je maar meteen gaan volgen op je blog. Je kaarten zijn echt een feestje om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen