Mijn lijst met blogs

maandag 19 juni 2017

Communie

Hallo Allemaal,

Afgelopen zondag de Eerste Heilige Communie van mijn dochter gevierd. Natuurlijk wilde ik een zelfgemaakte kaart geven. Een Vintage kaartje in combinatie met Mixed Media.

Is het geen schattig kaartje geworden!




Voor de achtergrond heb ik Mixed Media papier gebruikt. Deze heb ik bewerkt met Distress inkt. Daarna heb ik de hartjes van de Mask Stencils 6002/0826 met inkt bewerkt. Door waterdruppels erop te laten vallen, krijg je een uitgelopen effect. De randen zijn bewerkt met de Distresser.

6002/0826 Scr@p stencil - Liefde

6002/0912 Blauw Rand

Daarna heb ik met structuurpasta de Mask Art Stencil 470.715.107 gebruikt, hier overheen embossingpoeder gestrooid en afgeklopt. Dit laten drogen en met de heattool laten smelten.
Langs het plaatje een stukje geplakt van de Borderrand 6002/0912. Onder het plaatje de Vintage Border Swirl 6002/0359. 


Rondom het plaatje de kaart verder afgewerkt met roosjes en de Vintage Flourishes Leaves 6003/0046. De blaadjes zijn allemaal bewerkt met distress-inkt.

6002/0359 Vintage Borders Swirl


Lieve groetjes

Monique Heinen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten